shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

بررسی هدفون LCD-i3

بررسی هدفون LCD-i3

اسفند 4, 1398 1 بازدید 0 نظر

بررسی هدفون  LCD-i3

 بررسی هدفون  LCD-i3

بررسی هدفون LCD-i3: به لطف یک طراحی خلاقانه باز و پشتیبان مغناطیسی مسطح می تواند یکی از بهترین گوشواره هایی باشد که تا به حال به آن گوش فرا داده ایم و انتخاب بین گوش دادن به سیم و بی سیم تنها این موضوع را شیرین می کند. با این حال ، آنها بسیار گران هستند و عمر باتری می تواند خیلی بهتر باشد.

 

نقاط قوت

صدای باورنکردنی

گزینه گوش دادن بی سیم یا سیمی

پشتیبانی از بلوتوث 5.0

نقاط ضعف

عمر باتری عالی نیست
بسیار گران است

وفاداری صوتی باورنکردنی چیزی است که ما معمولاً با هدفون های بالای گوش در آن رعایت می کنیم ، اما هدفون هایی مانند Audeze LCD-i3 ثابت می کنند که صوتی ها لازم نیستند تا بتوانند صوتی را حل کنند.

این گوشواره های بی سیم گران قیمت با داشتن انتخاب اتصال سیمی و بی سیم ، موفقیت این هدفون محبوب iSINE 20 با نام تجاری را ایجاد می کنند.

ما این شانس را داشتیم که به طور خلاصه آنها را در نمایشگاه بریستول Hi-Fi Show 2020 آزمایش کنیم و فکر می کنیم ممکن است عاشق هم باشیم ..

قیمت و در دسترس بودن

هدفون بی سیم داخلی گوش Audeze LCD-i3 برای خرید با 899 دلار / 849 پوند قابل خریداری است که با قیمت تقریبی 1350 دلار در دسترس است.

این قیمت به مراتب بیشتر از گوشواره های سیمی ما تست شده است – حتی بالاترین هدفون های بی سیم واقعی ما ، Sony WF-1000XM3 ، خرده فروشی با کمتر از 350 دلار / 350 پوند. Audeze با رها کردن گوشواره های بسیار خاص و با قیمت بسیار غریبه نیست. هدفون LCD-i4 آن ، 2495 دلار قیمت دارد / 2399 پوند (حدود 3760 دلار AU).

بررسی هدفون  LCD-i3

طراحی و ویژگی ها

این گوشواره های متوسط شما نیستند و به همین ترتیب ، آنها طرحی را که معمولاً در قفسه های فروشگاه های مورد علاقه خود مشاهده خواهید کرد ، ورزشی نمی کنند.

اولین چیزی که در مورد Audeze LCD-i3 به آن توجه خواهید کرد ، فضای باز ، محافظ مشبک و قلاب های گوش بزرگ آن است که به گونه ای طراحی شده اند تا جوانه ها را در گوش شما ایمن نگه دارند.

با یک نمای تمام رنگ سیاه ، آرم نقره Audeze سرمایه A ‘یک طراحی لوکس به یک طراحی صنعتی دیگر می بخشد

بررسی هدفون  LCD-i3

Audeze سعی کرده تا ال سی دی i3 را تا حد امکان انعطاف پذیر و گزینه ای برای اتصال سیم و بی سیم ایجاد کند: بنابراین ، یا آنها را مستقیماً به تلفن خود یا PMP (پخش کننده موسیقی شخصی) وصل کنید ، در غیر این صورت ، می توانید آنها را تا حد ممکن وصل کنید. رمزگذاری ماژول بلوتوث 5.0. این دستگاه جداشونده ، LCD-i3 را به یک جفت گردنبند بی سیم تبدیل می کند و این امکان را برای بازپرداخت 24 بیتی با وضوح بالا از طریق بلوتوث با پشتیبانی یکپارچه برای aptX و aptX HD ، در کنار میکروفون داخلی برای برقراری تماس و از راه دور درون خطی فراهم می آورد.

عمر باتری تنها حدود 8 ساعت است ، که برای گردنبند شگفت آور نیست

بررسی هدفون  LCD-i3

عملکرد صوتی

جانشین هدفونهای محبوب iSINE 20 Audeze ، محفظه منیزیم ورزشی LCD-i3 و طراحی مخصوص مشبک هایی که برای “کاهش طنین ناخواسته” ساخته شده است.

در داخل جوانه ها درایور مغناطیسی مسطح وجود دارد ، که برای ارائه رزولوشن صوتی برتر از پیشینیان ساخته شده اند و تا 130dB صدای قدرتمند را ارائه می دهند.

ما کمی با گوشواره گوش سپری کردیم و آنها را با آزمایش “سلام حالا” در لندن گرامر لندن امتحان کردیم و با کیفیت صوتی که در اینجا ارائه شده بود از بین رفتیم. یک آواز کامل و پر زرق و برق آواز ، این نمایش را به سرقت برد ، با هوای بسیار نفس گیر در فهرست بالاتر ، به فضای صدا حس فضای کافی می دهد.

باس به طرز حیرت انگیزی بسیار قدرتمند نیز بود ، با صدای کوبه ای که از صدا در می آمد این حس را به وجود می آورد که صدا از هر زاویه ای به سمت شما می آید – بدون هیچ معنی و هدف برای هدفون های درون گوش. فرکانس های سه گانه ، هر چند ملایم ، دارای جزئیات و مهارت های زیادی بودند. DS

حکم اولیه

صدای Audeze LCD-i3 بسیار نفس گیر است – همانطور که انتظار دارید گوش های گوش را که تقریباً 900 دلار است / 900 پوند / 1400 دلار AU انتظار داشته باشید.

مطمئناً ، گوشواره های ارزان قیمت ارزان تر مثل اتصال بی سیم واقعی و لغو صدا را ارائه می دهند ، اما تعداد کمی از آنها می توانند کیفیت صدای صوتی صوتی واقعی را ادعا کنند.

این نقطه قیمتی بالا ممکن است آنها را به یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ تبدیل کند – خصوصاً برای هدفون داخلی گوش که معمولاً ارزان تر از هدفون های بدون گوش است – و ما باید کمی بیشتر زمان را با LCD-i3 صرف کنیم تا بتوانیم بگوییم که آیا این سرمایه گذاری واقعاً ارزش آن را دارد.

بهترین گوشواره های بی سیم 2020 را بررسی کنید

منبع :.techradar

 
  • ۹۸/۱۲/۰۴
  • shad kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی