shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

 

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

اگر نمی توانید تلفن خود را به خاطر بیاورید ، Alexa می تواند کمک کند. 4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

من اغلب تلفن خود را در خانه اشتباه می دهم. یا بین کوسن های مبل حرکت می کند یا فراموش می کنم کدام اتاق را در آن جا قرار داده ام. خوشبختانه ، روشهای مختلفی برای یافتن آن پیدا کردم که در واقع تنظیمات بسیار ساده ای از Amazon Echo است.

می توانید با افزودن یک مهارت Alexa که به شما در یافتن تلفن خود از طریق تماس با آن یا با استفاده از حساب IFTTT برای تماس با تلفن از دستگاه Echo کمک می کند ، شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر آیفون شما (699 دلار در اپل) لرزش دارد ، باید لرزش ها را گوش کنید. اگر از اندروید استفاده می کنید گزینه دیگری خواهید داشت.

اگر فکر می کنید تلفن خود را در خارج از خانه خود گم کرده اید ، در اینجا نحوه یافتن تلفن اندرویدی گم شده یا آیفون گمشده خود آورده شده است. اما اگر مستعد رها کردن آن در داخل هستید ، در اینجا نحوه کمک به نفس آینده خود آورده شده است.

مهارت Find My Phone Alexa را فعال کنید
یک مهارت الکسا با نام Find My Phone وجود دارد که به شما کمک می کند تلفن گمشده خود را پیدا کنید – حتی می توانید بیش از یک شماره تلفن اضافه کنید.

1. در فهرست برنامه Alexa ، به Skills & Games بروید.

2. جستجوی تلفن من را جستجو کنید.

3. روی استفاده ضربه بزنید.

4. به حساب آمازون خود پیوند دهید و به Allow ضربه بزنید تا مهارت به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند.

5. بگو: “چک، پیدا کردن گوشی من.” اولین باری که از مهارت استفاده می کنید ، الکسا شماره تلفن شما را درخواست می کند.

6. یک کد پیامک چهار رقمی برای شما ارسال می شود که باید آنها را بخوانید: “الکسا ، [کد چهار رقمی].” سپس تلفن شما شروع به زنگ زدن خواهد کرد.

7. می توانید با گفتن “الکسا ، از یافتن تلفن من بخواهید شماره دیگری را اضافه کنید.”

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

مهارت تلفن همراه یاب را فعال کنید
مهارت تلفن همراه یاب شبیه به مهارت Find My Phone است. در اینجا نحوه تنظیم آن آورده شده است.

1. بگویید “الکسا ، تلفن همراه یاب را فعال کنید.”

2. الکسا به شما دستور می دهد با شماره 415-212-4525 تماس بگیرید. در حالی که با تلفن صوتی در تلفن هستید ، به شما می گوید که از الکسا سؤال کنید که پین ​​شما چیست؟ پین را روی تلفنی که الکسا به شما می دهد وارد کنید.

3. حالا می توانید بگویید “الکسا ، به Cell Phone Finder بگویید تا با من تماس بگیرد.” توجه داشته باشید که اگر رینگر شما روشن نباشد ، تلفن شما لرزش می یابد.

به الکسا از طریق تلفن خود موسیقی بیابید ، تماس بگیرید و پخش کنید
برای اینکه الکسا این کار را انجام دهد ، به یک حساب IFTTT نیاز دارید. در اینجا نحوه تنظیم آن آورده شده است.

1. وارد شوید یا ثبت نام کنید ، سپس روی نوار جستجو در بالا کلیک کرده و “Alexa” را تایپ کنید.

2. لیستی از گزینه های الکسا وجود دارد ، و شما می خواهید روی همه موارد اعمال شده کلیک کنید. برخی از نمونه ها برای یافتن تلفن خود به الکسا بگویید ، سلام الکسا ، با دستگاه من و الکسا تماس بگیرید ، موسیقی را در تلفن من پخش کنید.

3. برای هرکدام که انتخاب کردید ، روی اتصال کلیک کنید.

4- در مرحله بعد ، از شما خواسته می شود تا وارد حساب کاربری Amazon Alexa خود شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک پین برای شما ارسال شود. کد را وارد کنید و روی اتصال ضربه بزنید.

5- حالا وقتی تلفن شما در خانه گم شد ، بگویید “الکسا ، تلفن را فعال کنید.” (اگر تلفن شما در حال لرزش است ، باید لرزش ها را از نزدیک گوش دهید.)

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

آهنگی را در تلفن Android خود پخش کنید
الکسا می تواند آهنگی را در تلفن Android شما پخش کند ، اما باید مطمئن شوید که حجم شما روشن شده است. برای انجام این کار ، از IFTTT استفاده کنید تا وقتی متن را ارسال می کنید ، صدا را در تلفن Android خود روشن کنید.

“روشن کردن تلفن” را جستجو کنید و از طریق اپلت ها حرکت کنید تا زمانی که گزینه مورد نظر را پیدا کنید تلفن تلفنی اندرویدی خود را پیدا کنید تا میزان زنگ هشدار 100٪ شود. روی اتصال کلیک کنید و سپس روی ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید “الکسا ، متن تلفن کتی از دست رفته” بگویید و حجم شما روشن می شود.

متأسفانه ، اگر تلفن شما به هر بلندگو بلوتوث یا هدفون متصل است ، به جای بلندگوهای خاص خود ، صدا را از طریق آن ها پخش می کند.

بلندگوی هوشمند شما یک ترفند جالب دیگر در آستین خود دارد. در اینجا نحوه تبدیل Amazon Echo خود به بلندگو تلویزیون رایگان ، ترفند پنهان مورد علاقه آمازون اکو و 5 هک موسیقی شگفت آور برای Amazon Echo شما آورده شده است.

استودیوی اکو آمازون

4 راه Amazon Echo می تواند تلفن گمشده خود را در خانه پیدا کند

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

تجربه سه ماه استفاده از گلکسی Z Flip

اردیبهشت 29, 1399 1 بازدید 0 نظر

تجربه سه ماه استفاده از گلکسی Z Flip

تجربه سه ماه استفاده از گلکسی Z Flip

Flip 1380 دلاری قدرتمندترین یا بی نقص ترین گوشی هوشمند موجود در بازار نیست اما از نظر جذابیت هیچ کمبودی در آن حس نمی‌شود

قطعاً اگر سال گذشته کسی به شما می‌گفت که در سال 2020 چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، بعید بود این اتفاقات را باور کنید. از نظر من (نویسنده‌ی مطلب) یکی از این اتفاقات گوشی تاشوی گلکسی Z Flip بود. وقتی این محصول در ماه فوریه معرفی شد، به خاطر شایعات و بحث‌هایی که در رابطه با مشکلات گلکسی فولد وجود داشت، کمتر کسی باور می‌کرد که این محصول بتواند به موفقیت برسد. از طرفی این سال موتورولا ریزر هم عرضه شد که قبل از فلیپ معرفی شده بود و هر چند گران تر و مشخصات فنی چشمگیرتری داشت اما طراحی تاشوی آن جذاب تر بود.

گوشی گلکسی Z Flip که امسال معرفی شد، از جهاتی شبیه یک گوشی معمولی است و این یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود چون معمولاً گوشی‌های تاشوی نسل جدید به صورتی هستند که تصور می‌شود در کاربردهای دنیای واقعی مقاومت کمی داشته باشند اما این گوشی کاملاً متفاوت است و می‌توان گفت دوام و مقاومت خیلی خوبی دارد.

اولین نکته ای که در رابطه با گلکسی Z Flip وجود دارد، لذت بخش بودن کار با این گوشی بخصوص تاکردن و بازکردن آن است. بستن گوشی برای اتمام تماس یکی از تجربیات لذت بخشی است که در پیکسل 4 یا آیفون 11 وجود ندارد، همچنین باز کردن آن با یک حرکت.

نمی توان گفت که گلکسی Z Flip قدرتمندترین یا بی نقص ترین گوشی موجود در بازار است، دوربین یا باتری این گوشی به هیچ وجه قدرتمند نیستند و از طرفی قیمت بسیار بالایی هم دارد اما از نظر کاربری که کار با این گوشی را برای 3 ماه تجربه کرده، می‌توان گفت که قطعاً این تجربه بسیار لذت بخش است هر چند قیمت 1380 دلاری چندان مناسب این گوشی نیست. اما در مجموع این گوشی برای کاربرانی که به دنبال لذت کار با طراحی تاشو هستند، جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

صفحه نمایش Z Flip

صفحه نمایش این گوشی مزایا و معایب خاص خود را دارد. این صفحه کاملاً شفاف است و تصویر خیلی خوبی دارد، ویدیوها در آن بسیار چشم نواز و جذاب هستند. نسبت ابعاد 21.9:9 کاملاً عریض است در نتیجه در بیشتر ویدیوها نوارهایی مشکی در دو طرف تصویر قرار دارد. البته بعضی فیلم‌های مخصوص صفحات عریض در این گوشی فوق العاده خوب به نظر می‌رسند.

اما هر از گاهی لایه پلیمر پلاستیکی روی صفحه نمایش، این زیبایی تصویر را کم می‌کند بخصوص وقتی روی صفحه اثرانگشت وجود داشته باشد؛ البته این صفحه استعداد زیادی برای جذب اثرانگشت دارد و پاک کردن به راحتی گوشی‌های معمولی نیست.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص گوشی‌های تاشو چین وسط صفحه است که دائماً با انگشت آن را حس می‌کنید. بخصوص هنگام اسکرول کردن در اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام یا توئیتر این چین وسط صفحه دائماً به انگشت شما برخورد می‌کند و آن را حس می‌کنید. البته نمی‌توان آن را آزار دهنده دانست و چون این خط بر خلاف خط گلکسی فولد حالت افقی دارد، کمتر به چشم می‌خورد. در مجموع این خط مثل موزیک ملائمی است که در یک رستوران نواخته می‌شود که متوجه آن می‌شوید اما بعد از مدتی دقت و توجه شما نسبت به آن کم می‌شود و انتظار می‌رود که کاربران به این خط وسط صفحه هم مثل ناچ برخی مدل‌های جدید عادت کنند.

گلکسی Z Flip سامسونگ تقریباً از همه زوایا دید فوق العاده ای دارد

 

حالت Flex در Z Flip

گلکسی Z Flip در حالت بسته کاملاً کوچک است و می‌توان آن را داخل جیب قرار دارد. در حالت باز هم قد آن در حد گلکسی S20 اولتراست و البته از آن کمی باریک تر است.

هنگام ارسال پیام باید گوشی در حالت باز قرار داشته باشد تا بتوانید متن را خوانده و به آن پاسخ دهید، اگر دوباره پیامی دریافت کنید باید این کار را تکرار کنید در نتیجه بهتر بود که امکان پاسخ دادن به پیام‌ها از طریق صفحه نمایش بیرونی حتی صرفاً از طریق صدا وجود داشت.

اما به مرور زمان عادت می‌کنید که کمتر گوشی را ببندید و بیشتر در زوایایی مثل 90 درجه باز بگذارید. در این حالت Z Flip مثل یک مینی لپ تاپ کار می‌کند و می‌توان به پیام‌ها پاسخ داد و در اینستاگرام و توئیتر به مشاهده و مرور مطالب پرداخت. سامسونگ این حالت را Flex Mode نامگذاری کرده که برای گرفتن ویدیوهای عمودی هم بسیار مناسب است. در این حالت خود گوشی نقش تکیه گاه دوربین را بازی می‌کند و آزادی عمل شما برای تنظیم محل دوربین بیشتر خواهد بود.

انتظار می‌رود که در نسخه بعدی Z Flip سامسونگ بیشتر به جنبه ابعاد ویدیو توجه داشته باشد. شایعاتی وجود دارد که طبق آن گلکسی Z Flip2 یک دوربین خارجی سوم هم دارد. اگر این شایعات صحت داشته باشد این گوشی تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ضبط ویدیو خواهد شد. این دوربین سوم باید شبیه دوربین اصلی اما با چرخش 90 درجه باشد به این ترتیب در حالت Flex امکان ضبط ویدیوهای عمودی با دو دوربین فعلی و ویدیوهای افقی با دوربین سوم وجود خواهد داشت.

حالت Flex یک نرم افزار خاص هم دارد که در آن اپلیکیشن‌ها با پوزیشن L مانند گوشی تطبیق پیدا می‌کنند. اما تعداد کمی از اپلیکیشن‌ها از این امکان استفاده کردند و حتی این حالت هم محدودیت‌های خاص خود را دارد. مثلاً اپلیکیشن گاری تصاویر را در نیمه بالایی تصویر قرار می‌دهد و کنترل‌های مرور عکس‌ها در پایین. اما وقتی قصد ادیت عکس را داشته باشید، عکس از بالای صفحه به مرکز صفحه منتقل می‌شود که بهتر بود در خود عکس در نیمه بالایی باقی بماند و از نیمه پایینی برای تنظیم و اصلاح استفاده شود.

در اندروید 10 می‌توان دو صفحه اپلیکیشن داشت و صفحه اصلی به دو بخش تقسیم می‌شود. مثلاً می‌توان از این قابلیت برای میتینگ‌های Zoom (در نیمه بالایی) و ارسال ایمیل (در نیمه پایینی) استفاده کرد. این روش برای استفاده از دستگاه بدون نگه داشتن آن بسیار مناسب است اما باز هم همانطور که اشاره شد، قابلیت‌ها در این حالت محدود است.

یکی از ویژگی‌های مفید Z Flip امکان قرار دادن آن در زوایای مختلف است که باعث می‌شود بتوانید حین تماس بخوبی تصویر را تنظیم کنید تا صورت شما داخل کادر قرار داشته باشد.

نمایشگر کوچک بیرونی

نمایشگر کوچکی که در بیرون گوشی قرار دارد طراحی مینیمال جذابی دارد اما از طرفی بدون استفاده هم نیست. این نمایشگر زمان و وضعیت باتری را به شما اعلام می‌کند و می‌توانید از آن برای رد کردن ترک‌های اسپاتیفای استفاده کنید. اما هنگام خواندن اعلان‌هاخیلی زود خاموش می‌شود و تنظیماتی برای تغییر این شرایط وجود ندارد.

گرفتن سلفی هم با این نمایشگر سختی‌های خاص خود را دارد چون این قسمت نقش نمایاب (viewfinder) را دارد و به شما امکان می‌دهد که از دوربین بیرونی برای ثبت تصاویری با رزولوشن بالاتر استفاده کنید اما پیش نمایش روی این نمایشگر کمی گمراه کننده است چون فریم بندی تصویر را درست و دقیق نمایش نمی‌دهد.

سطح مفید و کاربردی بودن نمایشگر بیرونی در گوشی‌های تاشوی مختلف متفاوت است. برای نمایشگری که در گلکسی فولد طراحی شده بیش از حد لازم کاربردهای مختلف در نظر گرفته شده اما در مقابل نمایشگر گلکسی Z Flip بیش از حد ساده است. موتورولا ریزر حد متوسط بین این دو حالت است.

هر چند سازندگان و طراحان گوشی‌های هوشمند باید بین ابعاد و کاربرد نمایشگر بیرونی یک تعادل برقرار کنند اما نمایشگر Z Flip هنوز جای کار و بهبود زیادی دارد. سامسونگ هم می‌تواند از روشی شبیه موتورولا استفاده کند و این صفحه را کمی بزرگتر کرده یا امکان نمایش اعلان‌ها با فونت درشت تر را فراهم کند. همچنین بهتر است کاربران بتوانند بعضی کارهای ساده را با این اعلان‌ها انجام دهند.

جرم، گرد و غبار و دوام و پایداری

وقتی Z Flip برای اولین بار معرفی شد، در رابطه با صفحه انعطاف پذیر و دوام طولانی مدت آن نگرانی‌هایی وجود داشت. طبق تجربه ای که ما از 3 ماه کار با این گوشی داشتیم هیچ شکستگی یا خشی روی صفحه ایجاد نشد (البته همانطور که قبلاً اشاره شد صفحه این گوشی زود دچار لک می‌شود). اما بدنه بیرونی این گوشی بیش از حد حالت سر و لغزنده دارد و احتمال سر خوردن آن از روی میز و پیشخوان و افتادن روی زمین وجود دارد.

در حالت بسته کمی فضا بین دو نیمه صفحه وجود دارد که ممکن است باعث ورود گرد و غبار و جرم به داخل صفحه شود. البته بر خلاف گلکسی فولد مشکل چندانی در رابطه با جمع شدن جرم و کثیفی زیر صفحه یا مکانیزم لولای آن مشاهده نشد.

از نظر دوام و پایداری این گوشی به میزان زیادی شبیه یک گوشی معمولی است و نیازی به نگرانی و مراقبت بیش از حد نسبت به آن وجود ندارد. استفاده روزانه برای چندین ماه و سال می‌تواند به خوبی ماندگاری و دوام این گوشی را محک بزند.

کارایی و باتری

از نظر کارایی و سرعت، Z Flip شبیه گلکسی S10E است. هر دوی این گوشی‌ها جزء گوشی‌هایی با بالاترین سطح مشخصات فنی نیستند اما هنگام کار با این گوشی به هیچ وجه از نظر کارایی کمبودی حس نخواهید کرد. انیمیشن‌ها کاملاً روان پخش می‌شوند و اپلیکیشن‌ها هم به سرعت راه اندازی می‌شوند. باتری هم که در سطح متوسط قرار دارد نسبت به گوشی‌های معمولی بیشتر نیاز به شارژ پیدا می‌کند و در این سه ماه به ندرت یک روز کامل دوام داشت و معمولاً هر روز عصر نیاز به شارژ پیدا می‌کرد.

دوربین‌های گلکسی S10 در گلکسی Z Flip

از نظر دوربین، در این مطلب نمی‌توان به جزئیات پرداخت و فقط می‌توان گفت که عملکرد دوربین خوب بود اما فوق العاده نبود. در واقع دوربین این گوشی شامل همان سیستم دوربین S10 است که یک دوربین زاویه عریض دارد (با رزولوشنی کمتر از S10) و یک دوربین با زاویه اصلی دارد که فاقد مکانیزم دو دیافراگم است. امتیاز ویدیو و عکس‌های این گوشی در مقایسه با آیفون 11 پرو یا گوگل پیکسل که رتبه A+ را داشتند، در حد B است.

در هنگام استفاده دوربین این گوشی همیشه امکان ثبت ویدیو یا عکس در شرایط مختلف را داشت و حتی حالت فیلمبرداری شب را هم دارد. ویدیوی زیر کاملاً با Z Flip فیلمبرداری شده است:

در مجموع گلکسی Z Flip خصوصیات تحسین برانگیز زیادی دارد اما برای بیشتر کاربران هنوز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک گوشی کاربردی قابل اطمینان دارد. با این وجود برای علاقمندان به گوشی‌های تاشوی پیشرفته این محصول یکی از بهترین گزینه‌هاست که ارزش بررسی و خرید را دارد.

 
  • shad kala
  • ۰
  • ۰

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید 

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید 

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید  : مشخصات و ویژگی های آیفون 11 و آیفون 11 پرو را با هم مقایسه می کنیم تا در انتخاب بهترین گوشی اپل به شما کمک کند.

سپتامبر گذشته ، اپل به ترتیب به روزرسانی آیفون XR و XS را به ترتیب به روزرسانی کرد. تلفن های جدید دارای دوربین های قابل توجهی به روز شده ، پردازنده سریع چشمگیر و کیفیت ساخت بهتر هستند. به علاوه ، آیفون 11 که از 699 دلار (729 پوند ، 1199 دلار AU) شروع می شود ، 50 دلار ارزانتر از آیفون XR هنگام عرضه اولین بار است. و فقط FYI ، iPhone SE 399 دلار جدید برای سال 2020 وجود دارد.

بین آیفون 11 و 11 پرو ، شاید تشخیص اینکه کدام یک را باید بدست آورید دشوار باشد. هر دو تلفن دارای پردازنده یکسان ، همان دوربین اصلی ، فوق العاده و سلفی هستند و iOS 13. را اجرا می کنند. از یک طرف ، آیفون 11 هنوز یکی از بهترین ارزش ها برای یک تلفن پرچم دار است که می توانید امروز بخرید ، و بسیاری از همان 11 را دارد. ویژگی های نرم افزار از طرف دیگر ، آیفون 11 پرو دارای چند کلید اضافی است که آن را به بهترین آیفون ساخته شده تا کنون تبدیل می کند. با قیمت 999 دلار (1،049 پوند ، 1،749 دلار AU) نیز با 300 دلار بیشتر از آیفون 11 شروع می شود.

به مدت شش ماه از آیفون 11 به عنوان درایور روزانه خود و 11 Pro به عنوان تلفن کار خود استفاده کردم. من با دوربین جدید و دارای زاویه دید فوق العاده عکس ها و فیلم های زیادی گرفتم ، پردازنده A13 را با بازی ها و ویرایش های عکس به حداکثر خود منتقل کردم و در مورد آنچه در iOS 13 ارائه کرده است کاوش کردم.

برای اکثر افراد ، از جمله خودم ، آیفون 11 بیش از حد کافی است و با یک قدم جلوتر ، من در واقع 50 دلار بیشتر برای 11 پرداخت می کنم تا حافظه را از 64 گیگ به 128 گیگابایت ارتقا دهد. اما در اینجا چین و چروک وجود دارد: اندازه. آیفون 11 پرو کمی کوچکتر و سبک تر از مدل 11 است که من شخصاً آن را دوست دارم و این می تواند دلیل رفتن Pro باشد. (FYI ، اگر می خواهید چیزی بزرگتر باشد ، با طولانی ترین عمر باتری ، آیفون 11 پرو مکس در انتظار پر کردن جیب و خالی کردن حساب بانکی شما است.)

Apple iPhone 11

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید 

آیفون 11 از نظر قیمت بسیار ارزشمند است و فقط در رده دوم آیفون SE 2020 قرار دارد. در پی ردپای آیفون XR 2018 ، اپل هوشمندانه 11 را به عنوان آیفون در اکثر مردم قرار داد. با وجود صفحه نمایش LCD با وضوح پایین ، آیفون 11 دارای همان پردازنده A13 و نسبتاً همان تنظیم دوربین (بیشتر در مورد بعدی) با گرانتر 11 Pro است. همچنین در شش رنگ مختلف عرضه می شود ، از آزمایشات افت و آب CNET جان سالم به در برد و جایزه انتخاب ویراستاران CNET را به دست آورد. بررسی Apple iPhone 11 ما را بخوانید.

Apple iPhone 11 Pro

iPhone 11 در مقابل iPhone 11 Pro: تفاوت های اصلی که باید به آنها اهمیت دهید 

در قلب iPhone 11 Pro یک آیفون 11 وجود دارد. اما با به روزرسانی هایی مانند صفحه نمایش OLED با وضوح بالا ، یک شیشه مات و یک باند جانبی از جنس استنلس استیل ، وی پی وی را تصفیه می کند. این دوربین دارای یک دوربین عقب سوم است که در کنار پردازش تصویر Deep Fusion جدید اپل ، عکس های بزرگنمایی بهتری می گیرد. اما احتمالاً مورد استقبال بسیار پیشرفته در 11 Pro این است که عمر باتری نسبت به آیفون XS نسل قبلی چقدر بیشتر است. در حقیقت ، 11 Pro تقریباً به همان میزان 11 برابر است. 11 بررسی iPhone 11 Pro ما را بخوانید.

  iPhone 11 iPhone 11 Pro iPhone 11 Pro Max
Display size, resolution 6.1-inch LCD Liquid Retina; 1,792×828 pixels 5.8-inch OLED Super Retina XDR; 2,436×1,125 pixels 6.5-inch OLED Super Retina XDR; 2,688×1,242 pixels
Pixel density 326 ppi 458 ppi 458 ppi
Dimensions (Inches) 5.94×2.98×0.33 in 5.67×2.81×0.32 in 6.22×3.06×0.32 in
Dimensions (Millimeters) 150.9×75.7×8.3 mm 144×71.4×8.1 mm 158×77.8×8.1 mm
Weight (Ounces, Grams) 6.84 oz; 194g 6.63 oz; 188g 7.97 oz; 226g
Mobile software iOS 13 iOS 13 iOS 13
Camera 12-megapixel (wide), 12-megapixel (ultra-wide) 12-megapixel (wide), 12-megapixel (ultra-wide), 12-megapixel (telephoto) 12-megapixel (wide), 12-megapixel (ultra-wide), 12-megapixel (telephoto)
Front-facing camera 12-megapixel with Face ID 12-megapixel with Face ID 12-megapixel with Face ID
Video capture 4K 4K 4K
Processor Apple A13 Bionic Apple A13 Bionic Apple A13 Bionic
Storage 64GB, 128GB, 256GB 64GB, 256GB, 512GB 64GB, 256GB, 512GB
RAM Not disclosed Not disclosed Not disclosed
Expandable storage None None None
Battery Not disclosed, but Apple claims it will last 1 hour longer than iPhone XR Not disclosed, but Apple claims it will last 4 hours longer than iPhone XS Not disclosed, but Apple claims it will last 5 hours longer than iPhone XS Max
Fingerprint sensor None (Face ID) None (Face ID) None (Face ID)
Connector Lightning Lightning Lightning
Headphone jack No No No
Special features Water resistant (IP68); dual-SIM capabilities (nano-SIM and e-SIM); wireless charging Water resistant (IP68); dual-SIM capabilities (nano-SIM and e-SIM); wireless charging Water resistant (IP68); dual-SIM capabilities (nano-SIM and e-SIM); wireless charging
Price off-contract (USD) $699 (64GB), $749 (128GB), $849 (256GB) $999 (64GB), $1,149 (256GB), $1,349 (512GB) $1,099 (64GB), $1,249 (256GB), $1,449 (512GB)

 

 

آی فون کوچکتر بهتر بود
شاید بارزترین و مهمترین دلیل خرید آیفون 11 پرو از طریق آیفون 11 اندازه باشد. آنها تلفن های بسیار متفاوتی هستند و به صورت متفاوتی در دستان شما قرار می گیرند.

آیفون 11 پرو با داشتن صفحه نمایش 5.8 اینچی و وزن 6.63 اونس (188 گرم) کوچکترین دستگاه از سه دستگاه آیفون 11 است. (اگرچه ، اگر تلفن کوچک همان چیزی است که از پس آن برمی آیید ، آیفون SE جدید می تواند گزینه ی بهتری باشد ، در 4.7 اینچ و 5.22 اونس.) تلفن آرامش راحت ترین استفاده از یک دست است. با وزن 6.84 اونس آیفون 11 سنگین تر از 11 پرو است اما متراکم به نظر نمی رسد. آیفون 11 0.2 میلی متر ضخیم تر از 11 Pro است ، که باعث می شود یک کودک کوچک و زودپز احساس شود.

دست و نیاز همه متفاوت است. من دست های بزرگی دارم ، اما احساس بی نظیری از 11 Pro را ترجیح می دهم. اما اگر می خواهید برای یک صفحه بزرگتر وزن سنگین تری به خطر بیاندازید ، 11 را دریافت کنید و 300 دلار پس انداز کنید.

برنده: با توجه به اندازه کوچک آن ، 11 Pro راهی است که برای من پیش می رود.

دوربین تله از آن بسیار خوب است
آیفون 11 پرو (و 11 پرو حداکثر) دوربین سوم تله فوتو دارند که آیفون 11 از آن استفاده نمی کند. در بعضی مواقع خوب بود که به دوربین تله فوتو تغییر دهید. و در مقایسه با آیفون XS ، دوربین تله فتو شده به روز شده و پردازش Deep Fusion به معنای عکس گرفتن با کیفیت تصویر بهتر است.

همچنین مواقعی وجود داشت که من با دوربین تله 11 پرو بهتر از دوربین با دوربین اصلی شلیک کردم. به عنوان مثال ، وقتی با دوربین اصلی شلیک از بالا به پایین یک بشقاب غذا را گرفتم ، می توانستم سایه گوشی را روی صفحه ببینم. اما وقتی به دوربین تله فوتو جابجا شدم و تلفن را بالاتر از جدول دور کردم ، سایه ای نبود.

در مورد دوربین تله آیفون 11 پرو هر چند یک احتیاط وجود دارد. هنگام عکس گرفتن از حالت شب در حالت 2x ، 11 Pro از دوربین تله استفاده نمی کند. در عوض ، یک دوربین اصلی با زاویه دید وسیع را می گیرد. همچنین ، دوربین تله در شرایط روشن بسیار عالی است ، اما هنگام گرفتن عکس در نور متوسط ​​تا کم ، هنگام عکس گرفتن با همان عکس اصلی با دوربین اصلی و بریدگی ، متوجه کیفیت بهتر تصویر شدم.

در کل ، لنزهای تله فتو در 11 Pro بسیار مفید است ، اما من هنگام استفاده از 11. از آن استفاده نکردم. اگر نیاز به بزرگنمایی در عکس داشتم ، یک محصول 2 برابر عکسی که با دوربین اصلی گرفتم. خوب کار کرد من توصیه می کنم به عکس هایی که در تلفن فعلی خود دارید نگاه کنید و ببینید چند مورد بزرگنمایی شده اند و اگر می توانستید کمی زوم کنید ، چند عکس بهتر ظاهر می شود. اگر عکسهای زیادی دارید که آرزو می کنید دوربین اختصاصی تله فوتو داشته باشید ، باید یک آیفون 11 پرو را در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های آیفون 11 و 11 Pro ، مقایسه های ما را در زیر بررسی کنید:

مقایسه دوربین آیفون: آیفون 11 با Deep Fusion در مقابل iPhone XR
Apple iPhone 11 Pro در مقابل iPhone XS: مقایسه دوربین و حالت شب
iPhone 11 Pro Max: گرفتن اسکیت بورد دوربین
آیفون 11 با عکاسی طرفدار می رود
برنده: دوربین تله یو 11 Pro اگر ارزش عکاسی آیفون را داشته باشید بسیار خوب است اما مطمئناً لازم نیست

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

بهترین برنامه ها برای Apple Watch

با این 9 برنامه بومی شروع کنید
بعد از پنجمین سالگرد تولد اپل واچ ، برنامه های بومی ساعت هوشمند در واقع تنها مواردی هستند که واقعاً به آنها احتیاج دارید.

ما تازه در ماه آوریل پنجمین سالگرد اپل واچ را جشن گرفتیم و مشخص است که دستگاهی که در ابتدا قرار بود آیفون برای مچ دست شما باشد ، پر از برنامه های شخص ثالث ، به یک ردیاب تناسب اندام مفید تبدیل شده است. و برنامه های بومی آن بسیار مفیدتر از هر برنامه ای است که می توانید بارگیری کنید. در حالی که شرکتهایی از جمله آمازون ، eBay ، Target و TripAdvisor دیگر از برنامه های Apple Watch پشتیبانی نمی کنند ، واقعاً اهمیتی ندارد – ما تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ های خود را برای بررسی آنها داریم. مهم است ردیاب Activity ، پیام ها و برنامه های تلفن داخلی – چیزهایی باشد که می خواهیم برای یک نگاه سریع و راحت به آنها دسترسی داشته باشیم.

ری وانگ ، تحلیلگر اصلی و بنیانگذار تحقیقات فلکی گفت: “این ساعت واقعاً در مورد راحتی است.” وی گفت: “شما قصد ندارید این مدت صفحه نمایش را در ساعت خود صرف کنید. بنابراین فکر می کنم راز ساخت یک برنامه خوب اپل واچ این است که علاوه بر چیزی فکر کردن به عنوان یک لوازم جانبی انجام دهید. تعداد کمی از افراد از آن به عنوان یک مستقل استفاده می کنند مگر اینکه این برای تناسب اندام یا سلامتی یا نوعی نظارت است. ”

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های آیفون 2020

هنگامی که اپل واچ در سال 2015 راه اندازی شد ، 3000 برنامه برای بارگیری در دسترس بود. امروز ، بیش از 20،000 برنامه وجود دارد – 21 مورد از آنها به پوشیدنی ساخته شده است. در حالی که ساعت ها در سال 2015 به طور کلی لوازم جانبی تقاضا نبودند ، اپل واچ ثابت کرد که ابزاری مفید برای بررسی پیام ها ، آب و هوا و یادآوری ها است ، وانگ اضافه کرد – همه اینها در حال حاضر در دستگاه ساخته شده اند.

در اینجا چندین برنامه بومی Apple Watch وجود دارد که ممکن است قبلاً از آنها استفاده نکنید.

1. سر و صدا
اگر یک اپل واچ سری 4 یا بالاتر دارید ، می توانید از برنامه Noise برای اندازه گیری صدای محیط در محیط خود استفاده کنید. اگر سطح دسی بل به حدی رسیده که شنوایی شما ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد ، برنامه می تواند با ضربه زدن روی مچ دست شما را به شما اطلاع دهد.

2. پیگیری چرخه
زنان می توانند از برنامه Cycle Tracking برای ثبت جزئیات در مورد چرخه قاعدگی شما ، از جمله اطلاعات جریان و علائمی مانند سردرد یا گرفتگی استفاده کنند. با استفاده از آن داده ها ، برنامه می تواند هنگامی که دوره بعدی شما را پیش بینی می کند یا پنجره حاصلخیز شما شروع به کار خواهد کرد ، به شما هشدار دهد.

3. ECG
اگر یک اپل واچ سری 4 یا بالاتر دارید ، یک سنسور ضربان قلب دارید که با اپلیکیشن ECG برای گرفتن الکتروکاردیوگرام کار می کند (که بعضی اوقات توسط قلب شناسان به آن EKG گفته می شود). همچنین به iPhone 6S یا نسخه های بعدی نیاز خواهید داشت و هم تلفن و هم ساعت به ترتیب باید در آخرین نسخه iOS و WatchOS باشند. همچنین در همه مناطق در دسترس نیست.

4. اخبار
برنامه News به شما کمک می کند تا از وقایع جاری در پرواز جلوگیری کنید و داستانهایی را انتخاب کنید که بر اساس علایق شما انتخاب می کنند. با این حال ، در همه زمینه ها در دسترس نیست.

5- نفس بکشید
برنامه Breathe به شما کمک می کند تا به یاد داشته باشید هر روز چند دقیقه وقت بگذارید: فقط نفس بکشید (که ممکن است بعد از بررسی آن برنامه نیوز مفید باشد). می توانید یادآوری های Breathe را تنظیم یا نادیده بگیرید ، یا هنگامی که می خواهید کمک مکث و آرامش کنید ، فقط برنامه را باز کنید. شما یک انیمیشن را مشاهده می کنید که به مدت 1 تا 5 دقیقه شما را به نفس کشیدن و بیرون کشیدن در کنار آن تشویق می کند. همچنین می توانید ضربان قلب خود را در آن جلسات تنفس بررسی کنید.

6. از راه دور
اگر Apple TV دارید ، می توانید از ساعت خود به عنوان یک کنترل از راه دور دیگر استفاده کنید – با فرض اینکه هر دو دستگاه به یک شبکه Wi-Fi یکسان متصل هستند. با استفاده از برنامه Remote ، انگشت خود را بکشید و روی گزینه تماشای اپل TV بروید و نمایش یا مکث را انجام دهید.

7. دوربین
شما نمی توانید با ساعت خود عکس بگیرید. اما با برنامه Camera ، ساعت شما می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین آیفون شما عمل کند. از آن برای کمک به گرفتن سلفی یا شروع ضبط از طریق تلفن خود در اتاق استفاده کنید ، بنابراین در نهایت می توانید همه افراد را در آن گروه بزرگ بگیرید.

8. واکی-تاکی
برنامه Walkie-Talkie به شما امکان می دهد تا از ساعت خود به عنوان یک تالار گفتگو استفاده کنید تا با شخص دیگری که اپل واچ را پوشیده است ، گپ بزنید. یک دکمه را برای صحبت کردن فشار می دهید ، و آن را رها می کنید تا به پاسخ آن گوش دهید. برنامه در همه مناطق در دسترس نیست و هر دو شرکت کننده باید از طریق اتصال بلوتوث به آیفون ، Wi-Fi یا تلفن همراه از طریق اتصال بلوتوث برخوردار باشند. شما همچنین باید دعوت کنید که از طریق برنامه با شخصی ارتباط برقرار کنید – آنها فقط نمی توانند با شما صحبت کنند.

9. یادداشت های صوتی
مانند آیفون ، می توانید از برنامه Voice Memos در Apple Watch خود استفاده کنید تا یادداشت های شخصی و مواردی را به خاطر بسپارید که در حال حرکت هستند. یادداشت های صوتی که در ساعت ضبط می کنید به طور خودکار با سایر دستگاه های iOS که با همان Apple ID وارد سیستم شده اید همگام سازی می شود.

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

در اواخر سال یک آیپد پروی جدید با قابلیت 5G و سرعت فوق العاده زیاد عرضه خواهد شد

در اواخر سال یک آیپد پروی جدید با قابلیت 5G و سرعت فوق العاده زیاد عرضه خواهد شد

در اواخر سال یک آیپد پروی جدید با قابلیت 5G و سرعت فوق العاده زیاد عرضه خواهد شد

وقتی مدل‌های جدید آیپد پروی 2020 عرضه شدند، عده ای ادعا کردند که این مدل‌ها آپگرید چشمگیری نسبت به مدل‌های 2018 نداشتند و تغییرات مهم آن فقط شامل یکسری تغییرات در دوربین، یک چیپ ست نسبتاً متفاوت و پشتیبانی از ماوس بود. اما حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است امسال یک مدل جدید از پرو روانه بازار شود. در اواخر سال یک آیپد پروی جدید با قابلیت 5G و سرعت فوق العاده زیاد عرضه خواهد شد

قبلاً هم شایعاتی در رابطه با این آیپد پروی جدید منتشر شده بود اما حالا اطلاعات جدیدی در رابطه با آن منتشر شده است. نشریه اقتصادی China Times اطلاعات درز کرده در رابطه با چیپ ست Bionic A14X از یک تامین کننده چینی را به دست آورده که نشان می‌دهد بزودی این محصول روانه بازار می‌شود.

لازم به ذکر است که در مدل‌های آیپد پروی 2018 از پردازنده Bionic 12X استفاده می‌شد و انتظار می‌رود که در مدل‌های 2020 از تراشه 13X استفاده شود. این مدل‌ها در اصل با 12Z عرضه شدند که مدل بهبود یافته تراشه‌های Bionic A12 و A13 است که به ترتیب در iPhone XS و 11 قرار دارد.

انتظار می‌رود که در مدل‌های جدید آیفون 12 از تراشه Bionic A14 استفاده شده باشد و طبق این اطلاعات جدید Bionic A14 و A14X تراشه‌های 5 نانومتری هستند که نسبت به طراحی 7 نانومتری Bionic A13 و A12 و مدل‌های مشتق شده از آنها بهبود قابل توجهی دارد.

به این ترتیب امکان استفاده از ترانزیستورهای بیشتر روی تراشه قرار دارد در نتیجه دستگاه‌های مجهز به A14 یا A14X باید نسبت به مدل‌های قبلی بسیار قدرتمندتر باشند.

آینده درخشان اپل

انتظار می‌رود که آیپد پروی بعدی به جای A13X با تراشه Bionic A14X عرضه شود. ممکن است اپل بخواهد از این به بعد تراشه‌های آیفون و آپد را همزمان ارتقاء دهد و اگر خبری در رابطه با A14X شنیده شود بسیار بعید است که از این پس از A13X استفاده شود.

به طور خلاصه این خبرها نشان می‌دهد آیفون 12 و آیپد پروی جدید دستگاه‌های بسیار قدرتمندی خواهند بود.

قبل از این هم شنیده می‌شد که اپل در حال کار روی یک آیپد پروی 5G است و انتظار می‌رود این محصول آیپد بعدی باشد چون قرار است دستگاه‌های آیفون 12 هم مجهز به 5G باشند و بر اساس این نشت اطلاعاتی جدید این تبلت‌ها سرعت پردازشی لازم برای تطبیق با سرعت اتصالشان را خواهند داشت.

موضوعی که هنوز درباره آن مطمئن نیستیم، تاریخ عرضه است. اطلاعات China Times نشان می‌دهد که این تراشه‌ها امسال وارد مرحله تولید خواهند شد اما هنوز مشخص نیست که در سال 2020 یک آیپد پروی جدید خواهیم داشت– که البته معرفی آیپد جدید احتمال دارد چون ممکن است اپل تصمیم بگیرد در کنار عرضه یک آیفون 12 5G یک آیپد هم معرفی کند – یا اپل برای فاصله گرفتن این محصول از مدل‌های آیپد پروی 2020 تصمیم بگیرد عرضه این محصول را تا سال 2021 به تعویق بیندازد.

در هر صورت فعلاً با عرضه آیپد پروی جدید فاصله داریم اما همچنان شایعات و اطلاعات درباره آن منتشر می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم شما را در جریان این خبرها قرار دهیم.

 
  • shad kala
  • ۰
  • ۰

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون : آنچه باید بدانید من یک آیفون 6 مورد استفاده را در eBay خریداری کردم که به باتری جدید نیاز داشت. در اینجا چگونه به راحتی خودم آن را جایگزین کردم.

وقتی آیفون 6 (197 دلار در eBay) را در eBay تنها 75 پوند (95 دلار ، 145 دلار AU) پیدا کردم ، بسیار خوشحال شدم. اما وقتی فهمیدم که باتری پیر شده است کمتر احساس خرسندی می کردم تا جایی که این نرم افزار عملکرد خود را فرو ریخت. اما به جای خاموش کردن تلفن و حسرت خریدار ، تصمیم گرفتم باتری و ابزار جایگزینی را از iFixit بخرم تا بتوانم خودم بتوانم باتری را جایگزین کنم.

بعد از یک ساعت کار ، باتری را تعویض کردم و آیفون 6 دوباره کار کرد. من دستورالعمل های مرحله به مرحله را در اینجا نمی دهم – به iFixit بروید و یک کیت را بگیرید اگر این چیزی است که بعد از آن هستید – اما من می خواهم تجربیات خود را ارائه دهم ، از جمله اینکه انجام این کار چقدر آسان بود و امیدوارم جواب بدهم اگر به باتری جدید نیز احتیاج دارید ، برخی از سؤالاتی را که ممکن است دراختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که هرگونه نگهداری که در دستگاه های خود انجام دهید کاملاً با خطر خود شما انجام می شود.

چرا نیاز به تعویض باتری تلفن دارید؟
باتری ها به مرور زمان سن می گیرند ، و با توجه به اینکه آیفون 6 شش سال پیش منتشر شد ، جای تعجب نبود که شخصی که خریداری کردم در حالت اولیه کار نمی کند. یک بار ، تلفن هنگام استفاده مجدد به طور غیر منتظره مجدداً راه اندازی مجدد شد و یک گفتگوی هشدار دهنده را برافروخت که می گوید: “این آیفون خاموش شدن غیرمنتظره را تجربه کرده است زیرا باتری قادر به تحویل قدرت اوج لازم نیست. از عملکرد عملکرد برای کمک به جلوگیری از این کار استفاده شده است. دوباره اتفاق می افتد ” حتی خود تلفن می دانست که دارای باتری باتوم است.

به طور خلاصه ، اگر دیگر نتواند مقابله با قدرت را برطرف کند ، عملکرد تلفن را می توان پرتاب کرد. گزینه خاموش کردن فشار دستگاه وجود دارد ، اما این منجر به تصادفات بیشتر خواهد شد. هیچ وضعیت ایده آل نیست ، بنابراین تعویض باتری مانند راه هوشمندی برای من به نظر می رسید.

تعویض باتری آیفون

هزینه باتری آیفون تعویض چقدر است؟
مشکل من به طور خاص این بود که من در وهله اول تلفن را برای آن اندک خریداری کردم که هزینه بیشتر برای سرویس تعویض باتری برخی از این پس اندازهای اولیه را نفی می کند. سرویس جایگزینی رسمی اپل 49 پوند (49 دلار) هزینه دارد که بیش از نیمی از قیمت آیفون 6 من خریداری شده است. قرار گرفتن در وسط قفل شدن کوروی ویروس همچنین بدان معنی است که مراجعه به فروشگاه اپل واقعاً گزینه ای نیست و ارسال آن از طریق نامه ، کل هزینه را به 56.44 پوند می رساند.

iFixit ، با این حال ، یک بسته جایگزین DIY را با 35 پوند (از جمله ارسال هزینه منزل من در اسکاتلند) به فروش می رساند. این هزینه در آمریکا 30 دلار و با هزینه حمل و نقل نیز به 37.96 دلار می رسد. صرفه جویی زیادی در مورد جایگزینی رسمی اپل نیست ، اما هر کمی کمک می کند.

چه چیزی در کیت می آید؟
کیت iFixit مجهز به یک باتری جایگزین شخص ثالث است که از اپل نیست ، زیرا اپل قطعات خود را جداگانه نمی فروشد. همچنین تمامی ابزارهای لازم برای باز کردن گوشی و خارج کردن باتری قدیمی را دارد. تنها مورد دیگری که برای گرم کردن و از بین بردن چسب سشوار نیاز داشتم.

آیا تعویض باتری ضمانت شما را باطل می کند؟
افتتاح آیفون ضمانت را باطل می کند ، اما اگر باتری شما به حدی که به تعویض نیاز داشته باشد ، قدیمی می شوید ، احتمال اینکه شما از مدت زمان 12 ماه ضمانت خارج شوید ، شانس دارید.

تعویض باتری آیفون

آیا به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید؟
این یکی برای پاسخ دادن به این سادگی نیست. راهنمای iFixit دستورالعمل های بسیار مفصلی را در مورد مراحل انجام شده ارائه می دهد ، اما چند نکته وجود دارد که مرا عصبی می کند. یک مرحله شامل گرم کردن قسمت پشت تلفن با سشوار است تا بتوانید چسب را نگه دارید و باتری قدیمی را در جای خود قرار داد.

به طور خاص ، آن را ذکر کرد که گرما “کمی بیش از حد گرم برای لمس راحت” ، که من پیدا کردم کمی مبهم است. به خصوص از آنجا که آن بخش همچنین هشدار داده است که “گرمای بیش از حد آیفون ممکن است باتری را روشن کند.” اما چقدر داغ خیلی گرم است؟ اگر بیش از حد گرم شود چه علائمی را می توان دید؟ من نتوانستم این اطلاعات را پیدا کنم ، و به همین دلیل مطمئن نیستم که چقدر ممکن است نزدیک به گرم شدن نزدیک باشد.

اندکی پس از آن ، در حالی که سعی کردم باتری قدیمی را خراب کنم ، به طور اتفاقی داخل آنچه که شبیه به بسته بندی مشکی اطراف آن باتری است ، گرفتم. من کاملاً مطمئن بودم که باتری به خودی خود سوراخ نمی شود – دود یا دزدکی وجود ندارد – اما اگر دستورالعمل های “اضطراری” را در دست داشتم ، احساس راحتی بیشتری می کردم که اگر باتری روشن شد چه کاری باید انجام دهم. .

آیا تعویض باتری خودتان آسان است؟
بله ، و بطور عادی ، من به معنای DIY “دستی” ندارم. دستورالعمل iFixit آسان بود و فقط هفت پیچ داخلی برای حذف وجود داشت که تعویض آن آسان بود.

تعویض باتری آیفون

آیفون 6 ، باتری قدیمی برداشته شده و همه اثری از چسب پاک شده است.

چیزی که کمی گیج کننده به نظرم رسید این بود که دستورالعمل iFixit در صفحه وب آن به نقطه ای که باتری قدیمی را حذف می کنید پایان می یابد. تنها دستورالعمل نتیجه گیری پیروی از مراحل قبلی به ترتیب معکوس بود. مسلماً انجام این کار دشوار نبود ، اما من در این مرحله از راهنمایی های بیشتر قدردانی می کردم.

مسئله ای که من به طور مستقل از iFixit به آن پرداختم این بود که ، در حین حذف صفحه ، محافظ صفحه نمایش را که در محل بود ، ترک کردم. من متوجه ترک های مو شدم و نگران شدم که به خود نمایشگر آسیب برسانم ، اما خوشبختانه این آسیبی ندیده است.

تعویض باتری آیفون

این آیفون 6 با باتری جدید خود مجدداً در سطح بهینه کار می کند.

ارزششو داره؟
این واقعا به سن و ارزش تلفن شما بستگی دارد. اگر مانند من ، یک آیفون ارزان قیمت خریداری کرده اید و فقط می خواهید آن را به سرعت تسریع کنید ، این یک راه عالی برای نفس کشیدن زندگی جدید به فناوری قدیمی و بدون صرف ثروت است. البته بخاطر داشته باشید که این تلفن اصلی من نخواهد بود و نه آن را با پول خودم خریداری کردم. از نظر من خطر کم بود و اگر اشتباه کرده ام و تلفن را خراب کرده ام ، مشکل بزرگی نخواهد بود. باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً بدون آن می توانید مدیریت کنید ، فقط در صورت بروز بدترین اتفاق.

برای مثال اگر از گوشی جدیدتری مانند آیفون X (900 دلار در اسپرینت) استفاده می کنید ، احتمالاً آن را مستقیماً به اپل می برم. پس انداز شما از انجام این کار به اندازه کافی نیست که بتواند هزینه بالقوه آسیب دیدن یک گوشی با ارزش را توجیه کند.

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

 

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

آیا باید سونوس بترسد؟
نوار صوتی سونی
(اعتبار تصویر: سونی)
کمتر از یک هفته پیش ، سونوس اولین صدابرداری Dolby Atmos خود را منتشر کرد ، Sonos Arc – و در حال حاضر یک رقیب ارزان تر هم آماده ربودن رعد و برق برند صوتی است.

سونی به تازگی آخرین صدابرداری با قابلیت Dolby Atmos را اعلام کرده که تقریباً 200 دلار / 450 پوند ارزانتر از Sonos Arc است که 799 دلار قیمت دارد / 799 پوند / 1399 دلار AU.

سونی HT-G700 با قیمت خرده فروشی توصیه شده 599 دلار / 450 پوند است – که در حدود 920 دلار AU کار می کند ، اگرچه ما هنوز منتظر قیمت رسمی استرالیا هستیم. این به هیچ وجه برای نوار صوتی Dolby Atmos به خصوص از یک برند معتبر مانند سونی قیمت بدی نیست.

بهترین صوتی که می توانید امروز بخرید
بلندگوهای برتر Dolby Atmos ما در سال 2020
دالبی اتموس چیست؟
سونی می گوید که نوار صوتی 3.1 کانال جدید “صدای فراگیر قدرتمند و گفتگوی روشن را جفت می کند ، بنابراین می توانید خود را کاملاً در برنامه ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه خود گم کنید”.

HT-G700 و همچنین Dolby Atmos ، از DTS: X پشتیبانی می کنند – یک رمزگذار صوتی مبتنی بر شیء مشابه که از پیکربندی بلندگوهای کمی متفاوت با Atmos استفاده می کند.

بنابراین ، گرفتن چیست؟
خوب ، Sony HT-G700 هیچ توییتی با شلیک به سمت بالا ندارد ، به این معنی که شما Dolby Atmos را “واقعی” نمی گیرید – برای این کار ، به بلندگوهای بالای نوار صوتی نیاز دارید تا صدا را در سقف خود شلیک کنید. بنابراین می تواند به گوش شما برگشت.

درعوض ، نوار صوتی جدید از موتور Vertical Surround Engine سونی استفاده می کند ، نوعی پردازش سیگنال که باعث ایجاد توهم صدا در صفحه عمودی می شود.

با این وجود ، Dolby Atmos مجازی هنوز هم می تواند بسیار قانع کننده باشد ، و معمولاً ارزانتر از خرید یک نوار صدا با بلندگوهای واقعی شلیک است. به علاوه ، یک ساب ووفر بی سیم با این نوار صوتی پرتاب می کنید که باید صدای بسیار قدرتمندی را ارائه دهد.

سونی می گوید شما می توانید صدا را با انتخاب دکمه ‘Immersive AE’ (Enhancement Audio) تقویت کنید ، که به نوار صوتی اجازه می دهد تا “حتی صدای استریو معمولی تا 7.1.2 صدای فراگیر” را بالا ببرد.

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

یک بلندگو مرکز اختصاصی نیز وجود دارد که برای تقویت گفتگو طراحی شده است – در صورتی که اغلب برای شنیدن بازیگران مسخره تلاش می کنید – در حالی که حالت های سینما ، موسیقی ، صدا و شب به شما امکان می دهد بسته به تنظیمات صدا سفارشی سازی کنید.

HT-G700 تنها نوار صوتی جدید اعلام نشده توسط سونی است – این شرکت همچنین HT-S20R را راه اندازی کرده است ، که آن را “نوار صوتی کانال 5.1 ارزان قیمت اما مقرون به صرفه” توصیف می کند.

با 250 پوند (حدود 300 دلار / 470 دلار AU) ، مطمئناً در انتهای پایین تر از مقیاس قیمت قرار دارد – اگرچه با Dolby Atmos همراه نیست ، مجازی یا در غیر این صورت.

ما به دنبال ارزش تست و استفاده درخشان از Dolby Atmos مجازی هستیم. علاقه مند؟ می توانید بهترین قیمت های HY-X8500 را در زیر مشاهده کنید:

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس : اپل مدل بازسازی شده آیفون ایکس را به قیمت 600 دلار می‌فروشد، اما آیا این گوشی تولید 2017 هنوز نسبت به آیفون SE جدید برتری دارد؟

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

 ایفون ایکس

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

 

وقتی آیفون ایکس در سال 2017 برای اولین معرفی شد، به چند دلیل مختلف در سر خط خبرها قرار گرفت. اول اینکه این گوشی اولین محصول مجهز به Face ID، اولین گوشی دارای صفحه OLED و اولین گوشی دارای ناچ روی صفحه بود. همچنین یک محصول با کلاس بالا بود. حالا بعد از سه سال هنوز هم این گوشی به اندازه قبل قابل اطمینان است. اما شرکت اپل 10 ماه بعد از معرفی این محصول تولید آن را قطع کرد و مدل‌های بازسازی شده آن را با تخفیف قابل توجهی می‌فروشد یعنی مدل 64 گیگابایتی به قیمت 599 دلار و مدل 256 گیگابایتی به قیمت 699 دلار.

هر چند این گزینه برای افرادی که به دنبال یک آیفون ارزان قیمت تر هستند جذاب به نظر می‌رسد اما امسال اپل آیفون SE جدید را به قیمت 399 دلار معرفی کرد. مشخصات و ظاهر SE شبیه آیفون 8 هستند که در سال 2017 معرفی شد اما این مدل در مقایسه با آیفون ایکس مزایای خاصی دارد که باعث شده خرید آن نسبت به آیفون ایکس انتخاب بهتری باشد.

آیفون SE 2020

 

جدیدترین محصول ارزان قیمت اپل

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

هر چند آیفون SE لنز تله فوتو ندارد و صفحه این گوشی به خوبی آیفون ایکس نیست اما در این گوشی که ابعاد کوچکتری هم دارد چند آپگرید مشاهده می‌شود که باعث شده خرید آن نسبت به آیفون ایکس انتخاب مناسب تری باشد. از جمله این تغییرات می‌توان به استفاده از پردازنده A13 Bionic، قابلیت نصب دو سیم کارت و چند ارتقای دوربین اشاره کرد (هیچکدام از این دو گوشی فیش هدفون ندارند). اگر به دنبال یک آیفون مقرون به صرفه و جدید با پشتیبانی به روز هستید، توصیه ما به شما انتخاب آیفون SE است.

 

 

قیمت مدل بازسازی شده آیفون ایکس بالاست

اگر آیفون ایکسی دارید که هنوز خوب کار می‌کند، دلیلی برای خرید آیفون SE ندارید اما اگر وسوسه شدید که مدل بازسازی شده را با قیمت تخفیف دار بخرید، باز هم دلیلی برای خرید این مدل وجود ندارد مگر اینکه لنز تله فوتو برای شما در اولویت باشد به این دلیل که آپدیت‌های نرم افزاری محصولی که سه سال پیش تولید شده به اندازه آپدیت‌های یک محصول جدید نیست. دوماً اگر به دنبال آپگریدهای خاص آیفون SE یا یک صفحه نمایش بزرگتر هستید، توصیه می‌کنیم یک آیفون 11 جدید بخرید که قیمت آن به اندازه آیفون ایکس بازسازی شده است.

طراحی: صفحه نمایش بزرگتر و شفاف تر آیفون ایکس

علیرغم اینکه آیفون ایکس 3 سال قدیمی تر است اما هنوز هم جدید و مدرن به نظر می‌رسد و طراحی و بدنه استیل آن بسیار مرغوب تر از بدنه آلومینیومی SE است. آیفون ایکس با داشتن ناچ نسبت به SE بزرگتر است و صفحه نمایش شفاف تر با رزولوشن بالاتر و تراکم پیکسل بیشتری دارد. همچنین صفحه نمایش این مدل OLED و صفحه آیفون SE از نوع LCD است. در مجموع صفحه‌های OLED کیفیت تصویر و کنتراست رنگی بهتری دارند اما از طرفی قیمت آنها هم بیشتر است و ممکن است دچار سوختگی یا سایه افتادن روی صفحه شوند. صفحه آیفون ایکس روشن تر است بخصوص در زوایای دید مختلف و طبق تجربه ای که ما طی سه سال کار با آیفون ایکس داشتیم، مشکل سوختگی صفحهدر این گوشی مشاهده نشد.

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

آیفون SE اپل تنها مدل جدید آیفون است که دکمه home فیزیکی در آن وجود دارد. بعضی از کاربران وجود این دکمه را ترجیح می‌دهند چون استفاده از آن راحت تر است و برای برگشتن به صفحه یا مشاهده اپلیکیشن‌های اخیر نیازی به استفاده از حرکات خاص انگشت روی صفحه ندارید. دکمه homeمحل قرار گرفتن حسگر اثرانگشت برای باز کردن قفل گوشی و مجوز دهی برای پرداخت‌های دیجیتال از طریق Touch ID هم هست. در آیفون ایکس برای مکانیزم‌های امنیتی بیومتریک از Face ID یا حسگرهای شناسایی چهره که در دوربین جلو قرار گرفته استفاده می‌شود.

آیفون ایکس قابلیت 3D Touch را هم دارد که در سال 2015 در آیفون 6s معرفی شد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد با فشار بیشتر انگشت روی صفحه، به سایر گزینه‌های منو و فرمان‌ها دسترسی داشته باشید. از سال 2018 و از آیفون XR اپل شروع به حذف این قابلیت کرد و حالا این تکنولوژی در آیفون‌های جدید وجود ندارد. در عوض این کمپانی تاچ سه بعدی را با Haptic Touch جایگزین کرده که در آیفون SE هم از آن استفاده شده. این قابلیت کاملاً شبیه تاچ سه بعدی است با این تفاوت که به جای فشار دادن آیتم مورد نظر روی صفحه باید انگشتتان را مدت بیشتری روی آن نگه دارید.

هر دو دستگاه از نظر قابلیت محافظت در برابر آب رتبه IP67 را دارند. هر دو در رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شوند اما آیفون SE رنگ قرمز هم دارد.

امکانات پیشرفته دوربین پشت آیفون SE

از آنجایی که آیفون ایکس لنز تله فوتو دارد اما SE خیر، شاید اینطور به نظر برسد که ایکس در زمینه عکس گرفتن برتری دارد. به هر حال آیفون ایکس می‌تواند تصاویر پرتره زیبایی با پس زمینه محو بگیرد و بدون از رفتن جزئیات تصویر از لنز تله فوتوی 2x استفاده کند. همچنین این گوشی مجهز به قابلیت زوم دیجیتال است که برای عکس‌ها تا 10 برابر و برای ویدیوها تا 6 برابر زوم می‌کند؛ این ارقام برای آیفون SE به ترتیب 5 و 3 برابر هستند. در نهایت دوربین سلفی این گوشی که قابلیت تشخیص چهره را دارد امکان استفاده از انیموجی و میموجی‌های جذاب را فراهم کرده است.

با این وجود آیفون SE می‌تواند با استفاده از نرم افزار خودش تصاویر پرتره خیلی خوبی ثبت کند و یک مزیت خاص به نام پردازنده A13 Bionic دارد که آیفون ایکس از آن بهره مند نیست. آیفون SE به لطف تراشه جدیدتری که دارد می‌تواند با دوربین پشت 12 مگاپیکسلی خود عکس‌های خیلی خوبی بگیرد که با عکس‌های آیفون 11 قابل مقایسه است. این چیپ ست باعث شده که اپل بتواند آپگریدهای جدیدی به این مدل اضافه کند که منجر به افزایش کیفیت عکس‌ها و ویدیوها می‌شود، از جمله:

  • قابلیت کنترل عمق برای گرفتن عکس‌های پرتره و تنظیم جلوه بوکه
  • HDR هوشمند برای بهبودهایلایت‌ها و سایه‌ها
  • اصلاح قرمزی چشم
  • Quicktake که باعث می‌شود بتوانید سریعاً و بدون خروج از حالت عکسبرداری، فیلمبرداری کنید.
  • اصلاحاتی در ویدیوها: گسترش طیف پویا برای 30 فریم بر ثانیه، قابلیت تثبیت تصویر برای ویدیوهایی با کیفیت تا 4K (که این قابلیت در آیفون ایکس تا 1080p وجود دارد) و ضبط استریو.
  • دوربین جلو: قابلیت کنترل عمق برای حالت پرتره، قابلیت تثبیت تصویر برای ویدیوهایی با کیفیت تا 1080p (که این قابلیت در آیفون ایکس وجود ندارد) و یک حالت نورپردازی پرتره جدید.

در مجموع انتظار می‌رود آیفون SE با وجود اینکه فقط یک لنز برای دوربین پشت دارد بتواند همه خواسته‌های شما در زمینه عکاسی را برآورده کند مگر اینکه نیاز به زوم تله فوتو یا زوم دیجیتال قوی‌تری داشته باشید.

پردازنده، باتری، دو سیم کارت و حافظه

آیفون SE مجهز به جدیدترین تراشه اختصاصی A13 Bionic شرکت اپل است. آیفون SE در تست‌های بنچمارک 3DMark و Geekbench 5 امتیازات مشابهی با آیفون 11 کسب کرد و نسبت به گوشی‌هایی مثل گلکسی S20، پیکسل 4 و وان پلاس 8 پرو عملکرد خوب و قابل مقایسه ای داشت و حتی در برخی موارد نسبت به آنها بهتر عمل می‌کرد. همچنین نتایج تست Ice Storm Unlimited آیفون SE در مقایسه با آیفون 8 که در آن از پردازنده‌ی A11 آیفون ایکس استفاده شده، بسیار بهتر بود (97415 در مقابل 62206).

 

 

مقایسه دو گوشی آیفون SE 2020 و آیفون ایکس

اپل هیچ وقت در رابطه با ظرفیت باتری محصولات خود اطلاعاتی ارائه نم‌ کند. اما مدت زمان پخش ویدیو در هر دو گوشی را 13 ساعت ذکر کرده و مدت زمان پخش فایل صوتی برای آیفون X 60 و برای SE 40 ساعت ذکر شده است. اما در تست پخش ویدیویی که ما در حالت پرواز انجام دادیم، آیفون SE حدود چهار ساعت بیشتر از آیفون ایکس ماندگاری شارژ داشت (در واقع آیفون SE حدود 15.5 و آیفون ایکس 11.45 ساعت کار کرد).

آیفون SE قابلیت نصب سیم کارت نانو و سیم کارت الکترونیک (e-SIM) را دارد در نتیجه می‌توان روی یک گوشی با دو سیم کارت کار کرد. قابلیت کار با دو سیم کارت برای افرادی که دائماً در سفر هستند و در خارج از کشور هم نیاز به سیم کارت دارند یا یک سیم کارت برای کار و یکی برای استفاده‌های شخصی دارند هم مناسب است. همچنین هر چند هر دو گوشی آپشن حافظه 64 و 256 گیگابایت دارند اما آیفون SE مدل 128 گیگابایتی هم دارد که معمولاً بهتر از دو گزینه قبلی در نظر گرفته می‌شود چون ممکن است 64 گیگابایت به اندازه کافی نباشد و 256 گیگابایت هم بیش از حد زیاد باشد.

  آیفون SE 2020 آیفون ایکس
رزولوشن، سایز صفحه Retina HD 4.7 اینچی؛ 1334×750 پیکسل 5.8 اینچ Super Retina HD OLED، 2436×1125 پیکسل
تراکم پیکسل 326ppi 458ppi
ابعاد بر حسب اینچ 5.45×2.65×0.29 اینچ 5.7×2.79×0.30  اینچ
ابعاد بر حسب میلی متر 138.4×67.3×7.3 میلی متر 143.6×70.9×7.7  میلی متر
وزن (اونس، گرم) 5.22 oz; 148g 6.14 oz; 174 g
نرم افزار موبایل iOS 13 iOS 11 (امکان ارتقا به iOS 13 وجود دارد)
دوربین 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل (استاندارد)، 12 مگاپیکسل (تله فوتو)
دوربین جلو 7 مگاپیکسل 7 مگاپیکسل
ضبط ویدیو 4K 4K
پردازنده A13 Bionic اپل A11 Bionic اپل
حافظه 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت 64 گیگابایت، 256 گیگابایت
رم اعلام نشده اعلام نشده
قابلیت گسترش حافظه خیر خیر
باتری اعلام نشده اعلام نشده
حسگر اثرانگشت دکمه Home خیر
کانکتور لایتنینگ لایتنینگ
فیش هدفون خیر خیر
امکانات خاص رتبه ضدآب IP67، دو سیم کارته (سیم کارت نانون و e-SIM)، شارژ وایرلس رتبه ضدآب IP67، شارژ وایرلس، Face ID، Animoji
 
  • shad kala
  • ۰
  • ۰

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

 

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند : متن بزرگتر ، عمر باتری طولانی تر و باز کردن قفل دستگاه قابل اطمینان تر همه با فشردن برخی تنظیمات بلافاصله در آیفون شما قابل دستیابی هستند.

آیفون شما (699 دلار در اپل) چطور می آید عالی است ، اما می توانید فقط با چند دقیقه وقت خود را بهتر کنید. این که آیا شما به تازگی iPhone SE جدید ، یک iPhone XR دستی را خریداری کرده اید یا سالها از همان آیفون استفاده کرده اید ، تغییر تنظیمات پیش فرض اپل می تواند تأثیر بزرگی بر تجربه کلی شما با استفاده از تلفن داشته باشد.

به عنوان مثال ، Do Not Disturb درست از کادر غیرفعال شده است ، به این معنی که آیفون شما در تمام طول شب به شما بوق می زند و باعث بیدار شدن از خواب سبک می شود. چه کسی این را می خواهد؟ در عوض ، یک فشار سریع به تنظیمات می تواند به طور خودکار تلفن شما را در تمام طول شب ساکت کند ، از حالت تاریک برای صرفه جویی در مصرف باتری استفاده کرده و کنترل مرکز را با تغییر تنظیمات تلفن خود برای شما کار کند.

برای همه نکات ما بخوانید! توجه داشته باشید که ما مرتباً این مقاله را به روز می کنیم زیرا اپل ویژگی ها و تنظیمات جدیدی را اضافه می کند. و اکنون ، چند دقیقه طول بکشد تا این هشت تنظیم تنظیم شود تا خود را از ناامیدی های احتمالی در جاده نجات دهید.

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

1. Do Not Disturb را روشن کنید
من اغلب تعجب می کنم که چطور یک شب کامل خوابیدم قبل از اینکه Do Not Disturb به iOS اضافه شود. هنگامی که روشن است ، آیا با استفاده از یک برنامه تعیین شده یا تقاضا ، همه هشدارهای موجود در آیفون خود را خاموش نکنید. هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید ، اعلان های شما هنوز منتظر شما خواهند بود ، اما با روشن کردن DND ، تلفن شما به اندازه یک بوق یا پینگ برای به روزرسانی های فیس بوک و ایمیل های کاری ایجاد نمی کند.

نگران نباشید ، اگر شخصی در صورت بروز اضطراری باید از شما مراقبت کند ، می توانید به DND بگویید که اجازه دهد تماسهای مکرر را از همان شماره برقرار کند تا تلفن شما زنگ بخورد. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همیشه از مخاطبینی که به برنامه مورد علاقه خود در برنامه تلفن اضافه کرده اید تماس بگیرید.

2. خواندن متن را آسانتر کنید
با استفاده از چند ضربه در صفحه آیفون خود می توانید اندازه قلم را تنظیم کنید تا خواندن آن برای شما آسانتر شود. برنامه تنظیمات را باز کنید و به Display & Brightness> Size Size بروید و از کشویی استفاده کنید تا از اندازه قلم خوشحال شوید.

برای کمی افزایش اضافه شده ، می توانید Bold Text را روشن کنید (این دقیقاً زیر دکمه اندازه متن است).

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

2. خواندن متن را آسانتر کنید
با استفاده از چند ضربه در صفحه آیفون خود می توانید اندازه قلم را تنظیم کنید تا خواندن آن برای شما آسانتر شود. برنامه تنظیمات را باز کنید و به Display & Brightness> Size Size بروید و از کشویی استفاده کنید تا از اندازه قلم خوشحال شوید.

برای کمی افزایش اضافه شده ، می توانید Bold Text را روشن کنید (این دقیقاً زیر دکمه اندازه متن است).

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

4. یا ظاهر متناوب با Face ID
ویژگی تشخیص چهره اپل ، Face ID ، دائماً با هر اسکن جوانب مختلفی از چهره شما را یاد می گیرد و از آن اطلاع می دهد. اما اگر در تلاش هستید تا Face ID را به طور مداوم به رسمیت بشناسید ، از گزینه ظاهر جایگزین استفاده کنید.

به تنظیمات> شناسه و رمز عبور بروید> پین خود را وارد کنید> یک ظاهر متناوب را تنظیم کنید و دوباره روند ثبت چهره خود را طی کنید.

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

5. روشنایی خودکار را برای ماندگاری بیشتر باتری غیرفعال کنید
میزان روشنایی صفحه نمایش آیفون شما می تواند تأثیر زیادی بر عمر باتری داشته باشد. به طور پیش فرض ، iOS به طور خودکار میزان روشنایی صفحه نمایش را بر اساس میزان حساسیت سنسور محیط تنظیم می کند. اما اگر می خواهید کنترل کامل داشته باشید ، می توانید روشنایی خودکار را غیرفعال کنید. به معنای هر آنچه سطح روشنایی را تنظیم کنید همان چیزی است که تا زمان تنظیم مجدد آن در آن باقی خواهد ماند.

تنظیمات> دسترسی> صفحه نمایش و اندازه متن را باز کنید و در انتهای صفحه ، سوئیچ را برای خاموش کردن خودکار روشنایی پیدا خواهید کرد.

اکنون ، هر زمان که می خواهید صفحه نمایش خود را تنظیم کنید ، می توانید با باز کردن مرکز کنترل با کشیدن انگشت از پایین صفحه روی دستگاه با یک دکمه صفحه اصلی ، یا کشیدن انگشت به پایین از گوشه سمت راست بالای آیفون های جدید ، این کار را انجام دهید.

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

6. حالت تاریک جایی است که در آن قرار دارد
اگر نمی خواهید روشنایی صفحه نمایش خود را به صورت دستی تنظیم کنید ، می توانید از حالت تاریک اختصاصی iOS 13 استفاده کنید که ثابت شده برای صرفه جویی در مصرف باتری است. حالت تاریک ، همه پس زمینه های سفید را در برنامه ها ، بیشتر از مواقع به یک پس زمینه سیاه تبدیل می کند. به نوبه خود ، گوشی شما به لطف رنگهای تیره تر قادر به صرفه جویی در مصرف باتری است.

با رفتن به تنظیمات> Display & Brightness و انتخاب گزینه Dark در بالای صفحه ، آن را روشن کنید.

نه تنها برنامه های اپل به طور خودکار به یک طرح رنگی تیره تغییر می کنند ، بلکه اکثر برنامه های شخص ثالث نیز این ویژگی را پذیرفته اند.

8 تنظیمات هر صاحب آیفون باید در حال حاضر تغییر کند

7. تنظیمات حریم خصوصی خود را مرتب کنید اولین باری که یک تلفن و همه برنامه های موردعلاقه خود تنظیم می کنید ، در صورت درخواست درخواست اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی اعم از ردیابی موقعیت مکانی ما به اطلاعات Apple Health یا دوربین خود ، بمباران می شوید. بدست آوردن عادت برای تصویب همه چیز بسیار ساده است ، بنابراین می توانید از برنامه استفاده کنید ، اما چند دقیقه طول بکشید و تنظیمات حریم خصوصی خود را طی کرده و متناسب با آنچه را که هر برنامه می تواند و نمی تواند ببیند ، تنظیم کنید. ما شما را طی دو مرحله سریع طی می کنیم.

8. مرکز کنترل همه چیز را به شیر آب می اندازد و انگشت خود را دور می کند
Control Center یک مکان مناسب برای تغییر سریع آهنگ ها ، روشن کردن حالت هواپیما ، اتصال به Wi-Fi یا شروع یک تایمر است – اما تعداد بسیار بیشتری از آن وجود دارد. می توانید به سرعت چراغ قوه خود را روشن کنید ، یک تایمر را بررسی کنید یا با یک ضربه تند وشدید زدن سریع روی صفحه نمایش خود ضبط کنید و به ضربه بزنید.

با باز کردن برنامه تنظیمات و انتخاب مرکز کنترل و به دنبال آن شخصی سازی کنترل ها ، کدام برنامه ها و ویژگی ها را در مرکز کنترل در دسترس قرار دهید. با ضربه زدن بر روی دکمه منهای قرمز ، گزینه ای را حذف کنید یا با انتخاب دکمه افزودن سبز گزینه ای را اضافه کنید. با استفاده از نماد سه خط در سمت راست صفحه ، ویژگی ها را به بالا یا پایین بکشید.

من شخصاً دوست دارم دسترسی سریع به برنامه Wallet ، فعال کردن حالت کم مصرف و حالت خاموش تاریک داشته باشم.

به عنوان یک یادآوری ، اگر آیفون با دکمه اصلی دارید – مانند آیفون SE جدید – می توانید از پایین صفحه انگشت خود را بکشید تا Control Center باز شود. اگر یک iPhone با Face ID دارید ، مانند آیفون X (900 دلار در Sprint) ، XS یا 11 ، باید از گوشه سمت راست بالای صفحه که نماد باتری در آن قرار دارد ، به سمت پایین بکشید.

با تنظیمات و عملکرد بهتر iPhone خود از همیشه ، خود را با بهترین iOS 13 ارائه دهید ، همراه با برخی از ویژگی های پنهانی که ما حفر کرده ایم.

اولین بار در تاریخ 29 آوریل ، 2020 در 3:00 صبح PT منتشر شد.

  • shad kala
  • ۰
  • ۰

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

 

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020 : از صفحه نمایش های قابل تاشو تا اتصال 5G گرفته تا نمایشگرهای فوق العاده AMOLED ، شرکت های تلفن سریعتر از همیشه در حال تکامل و نوآوری هستند. در حالی که خط گلکسی سامسونگ بر انتخاب برتر بسیاری از بهترین تلفن های اندرویدی مسلط است ، سایر سازندگان تلفن در جستجوی جایگاه خود با دستگاه های هوشمند هوشمند اندرویدی خاص خود هستند.

البته همه این رقابت ها به نفع مصرف کنندگان است – اکنون ما گزینه های بسیاری از تلفن های همراه خارق العاده اندرویدی برای انتخاب و در تعدادی از قیمت های مختلف ، از تلفن های بلند تا بودجه – انتخاب های کمی را با کمبود تنوع متفاوت داریم همراه با آیفون. همه این موارد را بررسی کردیم ، از مشخصات باتری گرفته تا برنامه ها ، اندازه صفحه نمایش ، صفحه نمایش و موارد دیگر. ما واقعاً تلفن های اندرویدی خود را می شناسیم. در ادامه بخوانید تا گزینه های برتر ما را برای بهترین تلفن Android موجود در حال حاضر ببینید. و در حالی که در آن هستید ، نکات ما در مورد نحوه خرید یک گوشی جدید را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که تعدادی از تلفن های جدید در ژانویه و فوریه اعلام و عرضه شدند ، از جمله سامسونگ Galaxy Z Flip ، سری Galaxy S20 سامسونگ و Moto G Stylus و Moto G Power. ما در حال بررسی این آخرین تلفن های اندرویدی هستیم و در صورت شایسته بودن آنها را به این لیست اضافه خواهیم کرد. Pixel 4 و Moto Razr تلفن های قابل توجهی هستند ، اما آنها بهترین انتخابی را برای اندروید ایجاد نکردند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

نوت 10 پلاس با ویژگی های تصفیه شده ، شکاف را با تلفن های رقیب بسته می کند. این تلفن هوشمند رده برتر برای افرادی ساخته شده است که بهترین اندروید را می خواهند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی قاتل ، عمر باتری تمام روز ، ابزار دقیق دوربین ، صفحه پویا AMOLED و سه دوربین از جمله لنزهای با زاویه دید عریض است. این تلفن هوشمند اندرویدی حتی اسکنر اثر انگشت را نیز ارائه می دهد. بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس ما را بخوانید.

گلکسی S10E به عنوان دوستانه ترین گوشی جیبی گلکسی S10 با کیفیت مناسب برای کیف پول ، قیمت بسیاری برای ارائه دارد. این اسمارت فون کوچکتر است که برای کسانی که به دنبال گرفتن یک گیره کوچک هستند بسیار عالی است ، از یک چیپست فوق العاده سریع Snapdragon 855 ، پنل AMOLED 5.8 اینچی با Gorilla Glass 5 ، عملکرد عالی دوربین و ماندگاری بالای باتری بهره می برد. این دستگاه همچنین می تواند سایر تلفن ها و لوازم جانبی را به صورت بی سیم شارژ کند. بررسی سامسونگ گلکسی S10E ما را بخوانید.

Google Pixel 3A

Pixel 3A چند ویژگی از Pixel 3 را تراشیده است: از نظر مقاومت در برابر آب ، شارژ بی سیم نیست ، دارای باتری متوسط ​​است و حداکثر 64 گیگابایت آن را ذخیره می کند. اما این تلفن هوشمند بودجه گوگل پیکسل جک هدفون را به آن اضافه می کند و همان خواننده اثر انگشت عقب تلفن های پیکسل را در کنار دوربین شگفت انگیز Night Sight که می تواند در تاریکی عکس های خوبی بگیرد ، نگه می دارد. (عکس های روز نیز شگفت آور به نظر می رسند.) بررسی Google Pixel 3A ما را بخوانید

بهترین ارزش تلفن Android
OnePlus 7 Pro

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

امروزه تلفن ها به طور مداوم با دوربین های سلفی پاپ آپ ، اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و چندین دوربین عقب علاوه بر دوربین سلفی خود ، به صورت یکپارچه یکدیگر را تشکیل می دهند. OnePlus 7 Pro تمام ویژگی های لازم را برای جلب توجه از جمله پردازنده سریع ، صفحه نمایش بزرگ AMOLED و یک دوربین پشتی سه گانه عالی در پشت دارد. اما قیمت اولیه 669 دلار این دستگاه اندرویدی است که آن را به یک گوشی اندرویدی واقعا خوب تبدیل کرده است. مانند بسیاری از تلفن های OnePlus ، پیگیری OnePlus برای بازار ایالات متحده ، OnePlus 7T نیز یک تلفن هوشمند عالی است. بررسی OnePlus 7 Pro ما را بخوانید.

موتورولا موتورو G7

بهترین گوشی اندرویدی سال 2020

وقتی صحبت از تلفن های بودجه می شود ، Moto G7 یکی از مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین تلفن های اندرویدی است که می توانید پیدا کنید. اگرچه بلندگوی منفرد آن بزرگترین صدا را ندارد و از عکس ها و فیلم های کم نور استفاده می کند ، اما G7 دارای بیش از یک دوربین عقب به همراه تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت برای فورا قفل کردن تلفن شما است. این تلفن بودجه همچنین از ماندگاری باتری ، حافظه قابل تعویض microSD و طراحی براق برخوردار است. و واقعا سریع شارژ می شود ، که بسیار مفید است وقتی که می خواهید دستگاه خود را در حین حرکت آب کنید. بررسی Motorola Moto G7 ما را بخوانید.

  • shad kala