shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

طبق شایعات ممکن است OnePlus 8 زودتر از موعد روانه بازار شود

 

طبق شایعات ممکن است OnePlus 8 زودتر از موعد روانه بازار شود

طبق شایعات ممکن است OnePlus 8 زودتر از موعد روانه بازار شود

طبق شایعات ممکن است OnePlus 8 زودتر از موعد روانه بازار شود : طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده، ممکن است گوشی جدید OnePlus 8 زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت روانه بازار شود. طبق گفته‌های یک منبع ناشناس به TechRadar India ظاهراً قرار است این گوشی در هفته دوم ماه آوریل و بین ششم تا دهم این ماه وارد بازار شود چون بعید است که این محصول جدید در آخر هفته معرفی شود.

هر چند منبع دقیق این شایعه مشخص نشده اما بعید نیست که این گوشی در تاریخ ذکر شده روانه بازار شود. OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro اولین بار در چهاردهم می ‌2019 معرفی شدند و بعد در ابتدای ماه ژوئن فروش آنها آغاز شد. OnePlus 6 22 می‌ 2018 وارد بازار شد در نتیجه انتشار مدل جدید در آوریل 2020 بسیار زودتر از موعد پیش بینی شده بر اساس تجربیات قبلی است.

به این ترتیب تنها 6 ماه از چرخه عمر OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro (این مدل در اواسط اکتبر 2019 معرفی شد) می‌گذرد که مدل جدید روانه بازار می‌شود. چرخه شش ماهه برای OnePlus متداول است چون معمولاً ترجیح می‌دهد که هر سال گوشی‌های جدید خود را آپدیت کند تا همیشه جدیدترین تکنولوژی‌ها را ارائه کند. استراتژی این شرکت تا به امروز نتیجه خوبی داشته و بعید است که در سال 2020 تغییر کند در نتیجه این احتمال وجود دارد که OnePlus 8T هم قبل از پایان سال جاری روانه بازار شود.

علاوه بر این خبر، گفته می‌شود که احتمالاً این کمپانی در این رویداد سه گوشی مختلف را معرفی می‌کند یعنی OnePlus 8، OnePlus 8 Pro و OnePlus 8 Lite. هر چند با در نظر گرفتن McLaren Edition، این کمپانی قبلاً هم سه نسخه از گوشی‌های خود معرفی کرده بود اما این اولین خط واقعی محصول از این برند است. طبق تصاویری که قبلاً از OnePlus 8 منتشر شده بود، ظاهراً این گوشی مجهز به تکنولوژی شارژ وایرلس است.

  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • shad kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی