shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

بررسی اجمالی First POS

بررسی اجمالی First POS

بررسی اجمالی First POS

بررسی اجمالی First POS : First POS تولید کننده سیستم‌های POS (پایانه فروش) برای رستوران‌ها و فروشگاه‌ها است.

نظر ما

First POS تاریخچه خوبی در زمینه تامین سیستم‌های مورد نیاز در زنجیره تامین غذا و نوشیدنی دارد. این شرکت با ارائه ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مختلف گزینه خیلی خوبی برای کسب و کارهای زنجیره‌ای محسوب می‌شود.

مزایا

  • یک راهکار POS جامع
  • طراحی قابل تنظیم و سفارشی
  • کاملاً مقیاس پذیر

معایب

  • برای کسب و کارهای کوچک چندان مناسب نیست

First POS راهکاری است که به طور ویژه برای رستوران‌ها و فروشگاه‌های کوچکی ساخته شده که تراکنش‌های آنها به صورت رو در رو و یا از طریق تلفن، ایمیل، وبسایت و حتی سیستم فکس انجام می‌شود.

با نگاهی به لیست مشتریان در وبسایت این شرکت متوجه می‌شویم که این راهکار بخوبی قابل مقیاس پذیری است بخصوص برای رستوران‌های زنجیره ای، بارها و سایر کسب و کارهای مشابه.

همچنین First POS طیف کاملی از پشتیبانی‌های مختلف را برای سیستم‌های POS خود عرضه می‌کند از جمله امکان نصب در محل، آموزش و پشتیبانی کامل.

بررسی اجمالی First POS

قیمت‌ها

First POS از همان ابتدا با اعلام اینکه قیمت‌هایی رقابتی برای پردازش کارت بانکی و سایر هزینه‌های تراکنشی ارائه می‌کند و هیچ کارمزد مخفی هم برای این سرویس‌ها دریافت نمی کند جایگاه خوبی در این بازار به دست آورد. اما ظاهراً این سیستم یک ساختار قیمت گذاری مشخص ندارد و هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید بستگی به الزامات و نیازهای شما از سیستم دارد.

در نتیجه قیمت گذاری از طریق یک توافقنامه مجوز دائمی صورت می‌گیرد و امکان استفاده از مدل طرح اشتراک هم وجود دارد. به عبارت دیگر این یک سیستم POS آماده مصرف نیست و باید برای هر کسب و کاری مطابق با نیازها و خواسته‌های آن قیمت گذاری شود. First POS به مشتریان خود توصیه کرده که جهت بررسی اولیه و برآورد کردن نیازهای کسب و کارشان با خود آنها تماس بگیرند.

امکانات

First POS می‌تواند پکیجی متناسب با نیازها و خواسته‌های شما در اختیارتان قرار دهد که با نرم‌افزار پایانه فروش PAR PixelPoint کار می‌کند. می‌توان این پکیج را برای نصب در محل‌هایی همچون رستوران‌ها و سایر محل‌های فروش غذا و خوراکی تنظیم کرد. مزیت این سیستم این است که می‌توان آن را طبق نیاز پیکربندی بند تا کارمندان بتوانند با تبلت و گوشی از آن استفاده کنند.

همچنین امکان تنظیم این سیستم برای یک برند خاص وجود دارد در نتیجه می‌توان آن را به صورتی تنظیم کرد که با ظاهر و حس و حال مطالب بازاریابی و سایر المان‌های برند همخوانی داشته باشد. همچنین می‌توان سیستم را به صورتی تنظیم کرد که با نیازهای بین المللی از نظر انواع زبان و ارز سازگاری داشته باشد. بعلاوه این سیستم قابلیت تنظیم برای اموری مثل خدمات سواره[1]، رزرواسیون و غیره را دارد.

آپشن‌های جانبی

First POS مجهز به نرم‌افزار مبتنی بر کلود Brink POS است که امکان تنظیم و سفارشی سازی آن با توجه به نیازهای کاری شما وجود دارد. این سیستم قابلیت ارتقای خودکار و ایمن سازی داده‌ها را دارد و می‌توان از هر نقطه‌ای به آن دسترسی داشت.

Brink POS برای سفارشات آنلاین و پردازش پرداخت در حین حرکت از طریق موبایل و نسخه‌های کامپیوتری مختلف طراحی شده و امکان ادغام آن به راحتی وجود دارد. سرویس‌های پردازش پرداخت الکترونیک طیف وسیعی از کاربردهای مختلف را پوشش می‌دهند از جمله سیستم پردازش کارت هدیه، کارت بدهی (debit)، کارت اعتباری، طرح‌های وفاداری، EBT، مجوز چک و غیره.

راحتی استفاده

از جمله مزایایی که با خرید سیستم First POS دریافت می‌کنید نصب، آموزش و پشتیبانی است که گفته شده این راهکار مناسب کسب و کارهای کوچک تا متوسط نیست.

اما اگر مالک کسب و کاری با چند شعبه هستید و کارمندان شما باید با اصول کار آشنا شوند در این صورت وجود افرادی که بتوانند این اصول کار را به کارمندان شما آموزش دهند مفید خواهد بود. مفید بودن سخت‌افزارهای ارائه شده توسط این راهکار قبلاً ثابت شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شناخته شده‌ای جزء مشتریان First POS هستند.

پشتیبانی

یک صفحه پشتیبانی در سایت First POS وجود دارد هر چند اطلاعات این صفحه تا حدی پراکنده هستند. در واقع تنها خدمات ارائه شده در این صفحه امکان کلیک کردن روی یک لینک برای دریافت پشتیبانی از راه دور است. همچنین یک شماره تلفن پشتیبانی هم در این سایت درج شده هر چند هیچ نشانه خاصی از ارائه پشتیبانی به صورت زنده مشاهده نمی شود.

از نظر فایل‌های help، صفحات پرسش و پاسخ و مطالب این‌چنینی هم گزینه خاصی در این سایت مشاهده نشد.

با این حال با توجه به این واقعیت که امکان تنظیم و نصب سیستم‌های First POS مطابق با نیاز مشتریان وجود دارد در نتیجه احتمالاً امکان پشتیبانی شخصی برای مشتریان متناسب با نیاز آنها هم وجود دارد.

بررسی اجمالی First POS

نظر نهایی

First POS قطعاً برای کمپانی‌های بزرگی ساخته شده که نصب این سیستم‌ها برای آنها مقرون به صرفه و مقیاس پذیر خواهد بود. اما از طرفی ممکن است این سیستم‌ها برای فروشگاه‌های مستقل و تک شعبه‌ای مناسب نباشند.

البته منظور ما این نیست که First POS برای کسب و کارهای کوچک قابل استفاده نیست اما احتمالاً با توجه به اقتصادی تر بودن استفاده از آن در مقیاس بزرگ این راهکار برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای مناسب تر است.

در مجموع First POS با سیستم‌های قابل تنظیم و سخت‌افزار جدیدی که دارد همه تجهیزات لازم برای اداره یک کسب و کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

[1] ‘خدمت سواره یا بدون پیاده شدن یا خرید پنجره‌ای” نوعی خدمت در کسب و کارهای گوناگون است که به مشتریان اجازه می‌دهد بدون تَرک خودرو، محصولات مورد نیاز خود را از پنجره فروشگاه خریداری کنند.

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • shad kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی