shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

 

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

آیا باید سونوس بترسد؟
نوار صوتی سونی
(اعتبار تصویر: سونی)
کمتر از یک هفته پیش ، سونوس اولین صدابرداری Dolby Atmos خود را منتشر کرد ، Sonos Arc – و در حال حاضر یک رقیب ارزان تر هم آماده ربودن رعد و برق برند صوتی است.

سونی به تازگی آخرین صدابرداری با قابلیت Dolby Atmos را اعلام کرده که تقریباً 200 دلار / 450 پوند ارزانتر از Sonos Arc است که 799 دلار قیمت دارد / 799 پوند / 1399 دلار AU.

سونی HT-G700 با قیمت خرده فروشی توصیه شده 599 دلار / 450 پوند است – که در حدود 920 دلار AU کار می کند ، اگرچه ما هنوز منتظر قیمت رسمی استرالیا هستیم. این به هیچ وجه برای نوار صوتی Dolby Atmos به خصوص از یک برند معتبر مانند سونی قیمت بدی نیست.

بهترین صوتی که می توانید امروز بخرید
بلندگوهای برتر Dolby Atmos ما در سال 2020
دالبی اتموس چیست؟
سونی می گوید که نوار صوتی 3.1 کانال جدید “صدای فراگیر قدرتمند و گفتگوی روشن را جفت می کند ، بنابراین می توانید خود را کاملاً در برنامه ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه خود گم کنید”.

HT-G700 و همچنین Dolby Atmos ، از DTS: X پشتیبانی می کنند – یک رمزگذار صوتی مبتنی بر شیء مشابه که از پیکربندی بلندگوهای کمی متفاوت با Atmos استفاده می کند.

بنابراین ، گرفتن چیست؟
خوب ، Sony HT-G700 هیچ توییتی با شلیک به سمت بالا ندارد ، به این معنی که شما Dolby Atmos را “واقعی” نمی گیرید – برای این کار ، به بلندگوهای بالای نوار صوتی نیاز دارید تا صدا را در سقف خود شلیک کنید. بنابراین می تواند به گوش شما برگشت.

درعوض ، نوار صوتی جدید از موتور Vertical Surround Engine سونی استفاده می کند ، نوعی پردازش سیگنال که باعث ایجاد توهم صدا در صفحه عمودی می شود.

با این وجود ، Dolby Atmos مجازی هنوز هم می تواند بسیار قانع کننده باشد ، و معمولاً ارزانتر از خرید یک نوار صدا با بلندگوهای واقعی شلیک است. به علاوه ، یک ساب ووفر بی سیم با این نوار صوتی پرتاب می کنید که باید صدای بسیار قدرتمندی را ارائه دهد.

سونی می گوید شما می توانید صدا را با انتخاب دکمه ‘Immersive AE’ (Enhancement Audio) تقویت کنید ، که به نوار صوتی اجازه می دهد تا “حتی صدای استریو معمولی تا 7.1.2 صدای فراگیر” را بالا ببرد.

Sonos Arc با نوار صوتی ارزان تر Dolby Atmos از سونی رقیب جدیدی کسب کرد

یک بلندگو مرکز اختصاصی نیز وجود دارد که برای تقویت گفتگو طراحی شده است – در صورتی که اغلب برای شنیدن بازیگران مسخره تلاش می کنید – در حالی که حالت های سینما ، موسیقی ، صدا و شب به شما امکان می دهد بسته به تنظیمات صدا سفارشی سازی کنید.

HT-G700 تنها نوار صوتی جدید اعلام نشده توسط سونی است – این شرکت همچنین HT-S20R را راه اندازی کرده است ، که آن را “نوار صوتی کانال 5.1 ارزان قیمت اما مقرون به صرفه” توصیف می کند.

با 250 پوند (حدود 300 دلار / 470 دلار AU) ، مطمئناً در انتهای پایین تر از مقیاس قیمت قرار دارد – اگرچه با Dolby Atmos همراه نیست ، مجازی یا در غیر این صورت.

ما به دنبال ارزش تست و استفاده درخشان از Dolby Atmos مجازی هستیم. علاقه مند؟ می توانید بهترین قیمت های HY-X8500 را در زیر مشاهده کنید:

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • shad kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی