shadkala

فروشگاه اینترنتی

shadkala

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون : آنچه باید بدانید من یک آیفون 6 مورد استفاده را در eBay خریداری کردم که به باتری جدید نیاز داشت. در اینجا چگونه به راحتی خودم آن را جایگزین کردم.

وقتی آیفون 6 (197 دلار در eBay) را در eBay تنها 75 پوند (95 دلار ، 145 دلار AU) پیدا کردم ، بسیار خوشحال شدم. اما وقتی فهمیدم که باتری پیر شده است کمتر احساس خرسندی می کردم تا جایی که این نرم افزار عملکرد خود را فرو ریخت. اما به جای خاموش کردن تلفن و حسرت خریدار ، تصمیم گرفتم باتری و ابزار جایگزینی را از iFixit بخرم تا بتوانم خودم بتوانم باتری را جایگزین کنم.

بعد از یک ساعت کار ، باتری را تعویض کردم و آیفون 6 دوباره کار کرد. من دستورالعمل های مرحله به مرحله را در اینجا نمی دهم – به iFixit بروید و یک کیت را بگیرید اگر این چیزی است که بعد از آن هستید – اما من می خواهم تجربیات خود را ارائه دهم ، از جمله اینکه انجام این کار چقدر آسان بود و امیدوارم جواب بدهم اگر به باتری جدید نیز احتیاج دارید ، برخی از سؤالاتی را که ممکن است دراختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که هرگونه نگهداری که در دستگاه های خود انجام دهید کاملاً با خطر خود شما انجام می شود.

چرا نیاز به تعویض باتری تلفن دارید؟
باتری ها به مرور زمان سن می گیرند ، و با توجه به اینکه آیفون 6 شش سال پیش منتشر شد ، جای تعجب نبود که شخصی که خریداری کردم در حالت اولیه کار نمی کند. یک بار ، تلفن هنگام استفاده مجدد به طور غیر منتظره مجدداً راه اندازی مجدد شد و یک گفتگوی هشدار دهنده را برافروخت که می گوید: “این آیفون خاموش شدن غیرمنتظره را تجربه کرده است زیرا باتری قادر به تحویل قدرت اوج لازم نیست. از عملکرد عملکرد برای کمک به جلوگیری از این کار استفاده شده است. دوباره اتفاق می افتد ” حتی خود تلفن می دانست که دارای باتری باتوم است.

به طور خلاصه ، اگر دیگر نتواند مقابله با قدرت را برطرف کند ، عملکرد تلفن را می توان پرتاب کرد. گزینه خاموش کردن فشار دستگاه وجود دارد ، اما این منجر به تصادفات بیشتر خواهد شد. هیچ وضعیت ایده آل نیست ، بنابراین تعویض باتری مانند راه هوشمندی برای من به نظر می رسید.

تعویض باتری آیفون

هزینه باتری آیفون تعویض چقدر است؟
مشکل من به طور خاص این بود که من در وهله اول تلفن را برای آن اندک خریداری کردم که هزینه بیشتر برای سرویس تعویض باتری برخی از این پس اندازهای اولیه را نفی می کند. سرویس جایگزینی رسمی اپل 49 پوند (49 دلار) هزینه دارد که بیش از نیمی از قیمت آیفون 6 من خریداری شده است. قرار گرفتن در وسط قفل شدن کوروی ویروس همچنین بدان معنی است که مراجعه به فروشگاه اپل واقعاً گزینه ای نیست و ارسال آن از طریق نامه ، کل هزینه را به 56.44 پوند می رساند.

iFixit ، با این حال ، یک بسته جایگزین DIY را با 35 پوند (از جمله ارسال هزینه منزل من در اسکاتلند) به فروش می رساند. این هزینه در آمریکا 30 دلار و با هزینه حمل و نقل نیز به 37.96 دلار می رسد. صرفه جویی زیادی در مورد جایگزینی رسمی اپل نیست ، اما هر کمی کمک می کند.

چه چیزی در کیت می آید؟
کیت iFixit مجهز به یک باتری جایگزین شخص ثالث است که از اپل نیست ، زیرا اپل قطعات خود را جداگانه نمی فروشد. همچنین تمامی ابزارهای لازم برای باز کردن گوشی و خارج کردن باتری قدیمی را دارد. تنها مورد دیگری که برای گرم کردن و از بین بردن چسب سشوار نیاز داشتم.

آیا تعویض باتری ضمانت شما را باطل می کند؟
افتتاح آیفون ضمانت را باطل می کند ، اما اگر باتری شما به حدی که به تعویض نیاز داشته باشد ، قدیمی می شوید ، احتمال اینکه شما از مدت زمان 12 ماه ضمانت خارج شوید ، شانس دارید.

تعویض باتری آیفون

آیا به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید؟
این یکی برای پاسخ دادن به این سادگی نیست. راهنمای iFixit دستورالعمل های بسیار مفصلی را در مورد مراحل انجام شده ارائه می دهد ، اما چند نکته وجود دارد که مرا عصبی می کند. یک مرحله شامل گرم کردن قسمت پشت تلفن با سشوار است تا بتوانید چسب را نگه دارید و باتری قدیمی را در جای خود قرار داد.

به طور خاص ، آن را ذکر کرد که گرما “کمی بیش از حد گرم برای لمس راحت” ، که من پیدا کردم کمی مبهم است. به خصوص از آنجا که آن بخش همچنین هشدار داده است که “گرمای بیش از حد آیفون ممکن است باتری را روشن کند.” اما چقدر داغ خیلی گرم است؟ اگر بیش از حد گرم شود چه علائمی را می توان دید؟ من نتوانستم این اطلاعات را پیدا کنم ، و به همین دلیل مطمئن نیستم که چقدر ممکن است نزدیک به گرم شدن نزدیک باشد.

اندکی پس از آن ، در حالی که سعی کردم باتری قدیمی را خراب کنم ، به طور اتفاقی داخل آنچه که شبیه به بسته بندی مشکی اطراف آن باتری است ، گرفتم. من کاملاً مطمئن بودم که باتری به خودی خود سوراخ نمی شود – دود یا دزدکی وجود ندارد – اما اگر دستورالعمل های “اضطراری” را در دست داشتم ، احساس راحتی بیشتری می کردم که اگر باتری روشن شد چه کاری باید انجام دهم. .

آیا تعویض باتری خودتان آسان است؟
بله ، و بطور عادی ، من به معنای DIY “دستی” ندارم. دستورالعمل iFixit آسان بود و فقط هفت پیچ داخلی برای حذف وجود داشت که تعویض آن آسان بود.

تعویض باتری آیفون

آیفون 6 ، باتری قدیمی برداشته شده و همه اثری از چسب پاک شده است.

چیزی که کمی گیج کننده به نظرم رسید این بود که دستورالعمل iFixit در صفحه وب آن به نقطه ای که باتری قدیمی را حذف می کنید پایان می یابد. تنها دستورالعمل نتیجه گیری پیروی از مراحل قبلی به ترتیب معکوس بود. مسلماً انجام این کار دشوار نبود ، اما من در این مرحله از راهنمایی های بیشتر قدردانی می کردم.

مسئله ای که من به طور مستقل از iFixit به آن پرداختم این بود که ، در حین حذف صفحه ، محافظ صفحه نمایش را که در محل بود ، ترک کردم. من متوجه ترک های مو شدم و نگران شدم که به خود نمایشگر آسیب برسانم ، اما خوشبختانه این آسیبی ندیده است.

تعویض باتری آیفون

این آیفون 6 با باتری جدید خود مجدداً در سطح بهینه کار می کند.

ارزششو داره؟
این واقعا به سن و ارزش تلفن شما بستگی دارد. اگر مانند من ، یک آیفون ارزان قیمت خریداری کرده اید و فقط می خواهید آن را به سرعت تسریع کنید ، این یک راه عالی برای نفس کشیدن زندگی جدید به فناوری قدیمی و بدون صرف ثروت است. البته بخاطر داشته باشید که این تلفن اصلی من نخواهد بود و نه آن را با پول خودم خریداری کردم. از نظر من خطر کم بود و اگر اشتباه کرده ام و تلفن را خراب کرده ام ، مشکل بزرگی نخواهد بود. باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً بدون آن می توانید مدیریت کنید ، فقط در صورت بروز بدترین اتفاق.

برای مثال اگر از گوشی جدیدتری مانند آیفون X (900 دلار در اسپرینت) استفاده می کنید ، احتمالاً آن را مستقیماً به اپل می برم. پس انداز شما از انجام این کار به اندازه کافی نیست که بتواند هزینه بالقوه آسیب دیدن یک گوشی با ارزش را توجیه کند.

  • ۹۹/۰۲/۲۴
  • shad kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی